  • 51. Data: 2014-12-21 21:09:32
    Temat: Re: nie do końca padnięta lodówka AMICA - kto chce? ;)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > To jest zwyczaj bolszewicki.

    Czyli sporo tu bolszewików. Z tobą na czele.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 52. Data: 2014-12-21 21:11:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 21.12.2014 o 18:25, Mario pisze:

    > A co to za zwyczaj, żeby wysyłać na grupę tematyczną ogłoszenie o
    > sprzedaży. Idź i nie spamuj więcej.

    Mhm. Ogłoszenie bez ceny.

  • 53. Data: 2014-12-21 21:13:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 21.12.2014 o 18:35, Marek pisze:
    > danej
    >

    > Rotfl, kłamie, że sąd ustali?

    Twierdzisz, że każdy CZŁOWIEK ma przypisane IP?

  • 54. Data: 2014-12-21 21:28:30
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 21 Dec 2014 21:13:29 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Twierdzisz, że każdy CZŁOWIEK ma przypisane IP?

    Od razu widać, że nie masz pojęcia o wyobrażeniu w tej dziedzinie. Jakież
    głupoty potrafi wymyślać ignorant na podstawie zupełnie sensownego posta...
    http://forumprawne.org/nowe-technologie/420703-ustal
    anie-przez-policje-tozsamosci-po-ip.html

  • 55. Data: 2014-12-21 22:15:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > No i to jest kluczowe pytanie w całej dyskusji. Trzeba było zadać je
    > prosto, kawa na ławę. Spytać się można, ale odpowiedź będzie taka,

    I takowe zadałem. To że paru debili i debilek potraktowało to jako
    "szukanie frajerów do oszukania" to ich projekcja tudzież kompleksy.

    Zaś twoje wystąpienie to trollowanie czystej wody.

    *plonk*

  • 56. Data: 2014-12-21 22:35:54
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-12-21 o 21:11, Andrzej Lawa pisze:

    > Mhm. Ogłoszenie bez ceny.

    No o co z tego, że bez ceny? Oferujesz na grupie sprzedaż. Cenę zapewne
    wybrałbyś najlepszą z ofert które do ciebie wpłyną. Na grupie toleruje
    się ogłoszenia w wyjątkowych przypadkach. W tytule wypadałoby dodać tag
    o sprzedaży. U ciebie wprost przeciwnie, tytuł sugeruje chęć oddania z
    dobrego serca :) No i wchodząc na grupę z nie tolerowanym zazwyczaj
    anonsem, wybadałoby przeprosić za ten fakt, a nie uprawiać buractwo w
    przypadku gdy ktoś ma do ciebie pretensje.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 57. Data: 2014-12-21 23:02:56
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 21 Dec 2014 21:13:29 +0100, Andrzej Lawa
    <a...@l...com> wrote:
    > Twierdzisz, że każdy CZŁOWIEK ma przypisane IP?

    Nie, bi nie napisał że każdy człowiek ma przypisane ip, a tym.ci
    napisał, zaprawdę, nie było kłamstwa.

    --
    Marek

  • 58. Data: 2014-12-23 04:02:31
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

    > To jest zwyczaj bolszewicki. Zatem szable w dłoń, konie kulbaczyć
    > i na Moskwę ruszać, by tam dać upust swoim nerwom. Ale czemu tu?

    No i właśnie komuś "plusz bombki szczelił":
    https://www.youtube.com/watch?v=kPSJGS5e-PY
    prosto w świąteczną atmosferę :-)
    Tak tylko zacytowałem popularną ostatnio reklamę, bo podobno nie
    oglądasz telewizji.
    Maciek

  • 59. Data: 2014-12-23 23:51:53
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2014-12-21 o 16:24, XL pisze:

    > Drogi ignorancie, statystycznie tak, bo niezależnie od jego stanu ani od
    > czasu - następuje RAZ, a nie "co tydzień" ani "co 10 lat".
    > "Dane urządzenia" są produkowane w linii ciągłej i niezależnie od tego,
    > ile ich się złomuje w TEJ chwili - i tak w końcu wszystkie pójdą do
    > złomowania: te sprzedane (i zużyte) i te niesprzedane (całkiem nowe, ale co
    > z tego).

    No i wymyśliła nowy paradoks.
    Nie ma znaczenia dla środowiska czy produkuje się (a przez to przy
    nasyconym rynku i złomuje) w każdym roku 100 czy 100 tys. lodówek bo
    złomuje się każdą jeden raz.

  • 60. Data: 2014-12-24 03:05:37
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 23 Dec 2014 23:51:53 +0100, t-1 napisał(a):

    > No i wymyśliła nowy paradoks.
    > Nie ma znaczenia dla środowiska czy produkuje się (a przez to przy
    > nasyconym rynku i złomuje) w każdym roku 100 czy 100 tys. lodówek bo
    > złomuje się każdą jeden raz.

    No a CO INNEGO napisałam? - "Drogi ignorancie, statystycznie tak, bo
    niezależnie od jego stanu ani od czasu - następuje RAZ, a nie "co tydzień"
    ani "co 10 lat"."
    Jednakże MA znaczenie, ile się ich produkuje, bo WSZYSTKIE w ciągu
    krótkiego (dla przyrody) czasu w końcu będą złomowane, natomiast NIE MA
    znaczenia, czy będą przedtem przez kogoś kupione, czy nie.