eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonianiaciąganie?Re: niaciąganie?
  • Data: 2010-05-04 16:14:35
    Temat: Re: niaciąganie?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pan MarekM napisał:

    >> Ale pamiętaj, że zgodnie z prawem musisz poinformować rozmówcę o
    >> nagrywaniu.
    >
    > Proszę więc o podanie podstawy prawnej.
    >
    > NIE MA obowiązku informować nikogo o nagrywaniu WŁASNEJ rozmowy.

    Najśmieszniejsze jest to, że na wielu infoliniach, zanim zgłosi się
    konsultant, odtwarzana jest informacja, że "w trosce o powyższenie
    jakośći obsługi, rozmowy MOGĄ być nagrywane". Właśnie tak -- "mogą być",
    a nie "MY je sobie nagrywamy" kiedy chcemy.

    Kiedyś po zakończeniu rozmowy z jakimś korporacyjnym ziutkiem z infolinii
    poinformowałem go, że wszystko co powiedział, zostało nagrane i będzie
    mogło być wykorzystane przeciwko jego firmie. Mocno się zdenerwował i też
    zaczął opowiadcą bajki o konieczności uprzedzenia. Został wyprowadzony
    z błędu i uświadomiony, że nawet jego pracodawca wcześniej poinformował,
    że rozmowę można nagrywać (a ja też byłem zatroskany o jakość obsługi).

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: