  • 1. Data: 2009-03-06 17:29:20
    Temat: netia awaria
    Od: Raf <...@p...onet.pl>

    Czy wie ktoć co jest powodem awarii w netii
    pingi od 1000-4000ms
    prawie strony siŤ nie otwierajˆ

    gdzieć wyczyta¸em ýe t¸umaczyli siŤ ýe problem ze sprzŤtem i ýe zg¸osili
    problem do producenta rozwiˆzania (cokolwiek to znaczy)
    nie dajˆ ýadnej oficjalnej informacji

    router kt—ry op—nia to
    195.114.190.150

    Pozdrawiam
    Rafa¸

  • 2. Data: 2009-03-06 22:03:33
    Temat: Re: netia awaria
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <gormhu$3t2$1@news.onet.pl>, Raf napisał(a):

    Po pierwsze, to skonfiguruj czytnik, bo krzaki wysyłasz!

    > Czy wie ktoć co jest powodem awarii w netii
    > pingi od 1000-4000ms
    > prawie strony siŤ nie otwierajˆ

    Sprawdziłem statystyki u siebie. Żadnych problemów nie zarejestrowały
    mi 2 systemy. Tyle, że u mnie ruch przez podany host nie idzie.

    Jacek

  • 3. Data: 2009-03-07 15:29:09
    Od: MarK <m...@i...pl>

    Raf pisze:
> [...]
    >
    > gdzieć wyczyta¸em ýe t¸umaczyli siŤ ýe problem ze sprzŤtem i ýe zg¸osili
    > problem do producenta rozwiˆzania (cokolwiek to znaczy)

    Nie wiem co jest powodem, ale od ćrody sˆ spore problemy z DSL'ami w
    Wawie. Na infolinii powiedzieli ýe nie znajˆ terminu usuniŤcia usterki i
    pracujˆ nad tym.

    > Pozdrawiam
    > Rafa¸

    MarK

  • 4. Data: 2009-03-07 20:22:44
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Raf <...@p...onet.pl> wrote:
    > Czy wie kto? co jest powodem awarii w netii
    > pingi od 1000-4000ms
    > prawie strony si? nie otwieraj?

    Wiadomo tyle, że awaria jest, dotyczy głównie rejonu 022 i że trwa już 3 dobę.

    > gdzie? wyczyta?em ?e t?umaczyli si? ?e problem ze sprz?tem i ?e zg?osili
    > problem do producenta rozwi?zania (cokolwiek to znaczy)

    Teraz się tak wszyscy tłumaczą.

    > nie daj? ?adnej oficjalnej informacji

    http://itbiznes.pl/art35704.html ;)

    BTW: zrób coś z kodowaniem: Content-Type: text/plain; charset=X-MAC-CE

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 5. Data: 2009-03-07 21:37:59
    Od: "Mateo" <m...@n...pl>

    > Wiadomo tyle, że awaria jest, dotyczy głównie rejonu 022 i że trwa już 3
    > dobę.

    > Teraz się tak wszyscy tłumaczą.

    Ten router z problemem to BRAS Juniper E320. Podobno reloaduje sie karta
    10GE -
    im więcej ruchu tym częściej i nie pomaga jej wymiana. Wtedy kiedy sie
    rebootuje
    (przez 5 minut) ruch się przerzuca na stare zapasowe 4x1GE ale tam wtedy
    jest sufit
    i stąd lagi. Dluższe przerwy to zapewne wymiany kolejnych elementów, może
    nawet
    całego chassis.

    MAteo.

  • 6. Data: 2009-03-08 10:37:59
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Mateo <m...@n...pl> wrote:

    > Ten router z problemem to BRAS Juniper E320. Podobno reloaduje sie karta
    > 10GE - im więcej ruchu tym częściej i nie pomaga jej wymiana.

    Słabo. :(

    > Wtedy kiedy sie rebootuje (przez 5 minut) ruch się przerzuca na stare
    > zapasowe 4x1GE ale tam wtedy jest sufit i stąd lagi.

    Zwiększone czasy idzie znieść, straty na pozimie 20% już niekoniecznie.
    Pewnie te 10G też nie miały wiele zapasu. :(

    > Dluższe przerwy to zapewne wymiany kolejnych elementów, może
    > nawet całego chassis.

    Co dziwne, rano znowu było źle. Od 10 minut jest jakby lepiej, może
    to "już"?

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki