  • 21. Data: 2009-01-09 10:51:32
    Temat: Re: netbook z wbudowanym modemem
    Od: krzysiek82 <k...@o...pl>

    a może chcesz za 1000zł mam takiego netbooka który era dawała do blue
    connecta. Kilka razy go włączyłem jest fajne ale u mnie nie spełnia
    swojej funkcji.

    --
    krzysiek82

  • 22. Data: 2009-01-09 11:37:13
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Chichotek wrote:

    > Czemu 5? Od razu najlepiej 40 :P

    Spokojnie, firma też musi zarobić - wyjdą baterie
    6-komorowe z podwójnym zagęszczeniem elektrolitu
    (koncentrat, jak płyn do płukania...).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 23. Data: 2009-01-09 11:39:13
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    saa wrote:
    > Użytkownik "DooMiniK" <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl"> napisał w
    > wiadomości news:49671f8b$1@news.home.net.pl...
    > na allegro jeszcze go nie ma ,

    Dużo rzeczy nie ma na Allegro...
    Jak zależy Ci na cenie, to kup model standardowy
    i:
    - połącz się bluetooth do telefonu (ale to raczej nie dla Ciebie
    rozwiązanie)
    - wsadź modem na USB
    - kup mały modem na USB, rozłóż go z plastiku i wsadź do środka
    komputera.

  • 24. Data: 2009-01-09 12:59:27
    Od: "Grzegorz Nowak" <a...@m...com>

    jestes pewny, ze wtych mini-laptopach, na ktorych pisze sie na nich jedna
    reka bo dwie zajmuja wiecej miejsca niz cala klawiatura mali chinscy
    inzynierowie zostawili na tyle duzo miejsca by upchnac tam calkiem
    nieprzewidzany modem umts?

  • 25. Data: 2009-01-09 13:22:05
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 09.01.2009 Grzegorz Nowak <a...@m...com> napisał/a:

> [...]
    > reka bo dwie zajmuja wiecej miejsca niz cala klawiatura mali chinscy
    > inzynierowie zostawili na tyle duzo miejsca by upchnac tam calkiem

    Myślę, że nawet nie trzeba tak się męczyć, wystarczy włożyć zwykły modem
    umts na minipci. Ewentualnie wyjmując coś co tam jest (np w eeepc 901 wyjmując
    flash, który prosto można rozbudować np przez 32GB SDHC).
    A klawiatury są robione pod palce chińczyków ;)

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 26. Data: 2009-01-09 13:32:09
    Od: "Grzegorz Nowak" <a...@m...com>

    Nie wiem jak wyglada sprawa z flashem w eee bo jeszcze nie mialem okazji
    rozbierac.. Wiem natomiast ze karty mini-pci to juz historia (pcmcia
    rowniez).

    --
    pozdr

  • 27. Data: 2009-01-09 19:03:13
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Grzegorz Nowak pisze:

> [...]
    > jedna reka bo dwie zajmuja wiecej miejsca niz cala klawiatura mali
    > chinscy inzynierowie zostawili na tyle duzo miejsca by upchnac tam

    W acerze zostawili do eepc wkladali na USB na plycie tylko karta SIm
    trudno wymienialna

  • 28. Data: 2009-01-14 08:52:48
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 09.01.2009 10:32, saa pisze:
    > w koncu chyba wygodniej miec nagrywarke wbudowana niz na kablu,

    A po co *w ogóle* ją mieć?

    Dzisiaj wykorzystanie napędów optycznych dąży do zera.

    A już tym bardziej nie ma to sensu w urządzeniu ultramobilnym,
    które ma być podręcznym, lekkim i małym notatnikiem, a nie
    pełnowartościowym komputerem.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |