  • 51. Data: 2002-06-17 22:57:10
    Temat: Re: nesostrada+ 512
    Od: "Maciej Sandecki" <a...@p...onet.pl>

    "Michał Nowak" <m...@k...net.pl> wrote in message
    news:3D0D0C1D.4030400@kki.net.pl...

    > Witam
    > IMHO 1M=1024 1000=1m :)

    Oto co udało mi się znaleźć na ten temat na Google:
    http://www.romulus2.com/articles/guides/misc/bitsbyt
    es.shtml
    http://www.speedguide.net/Cable_modems/bandwidth.sht
    ml
    http://www.kbeta.com/Ktips/bitsvsbytes.htm
    http://www.tuxedo.org/~esr/jargon/html/entry/quantif
    iers.html

    To tylko część, bo jest tego znacznie więcej. Opisy są jak widać różne.

    Maciej Sandecki
    a...@p...onet.pl

  • 52. Data: 2002-06-18 00:31:46
    Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak)

    On Mon, 17 Jun 2002 13:35:50 +0000 (UTC), Krzysztof Oledzki
    <o...@W...hoth.jmg.com.WytnijTo.pl> wrote:

    >Niby jak? Dla jednego polaczenia?

    Jest taka sztuczka ze jak chyba oba lacza sa na jednej polce i jak na
    oby zalogowac sie w ten sam sposob (drugi login pozostaje nieuzywany)
    to oba lacza dostaja to samo IP - cos na pcol kiedys o tym chyba bylo.
    Tyle ze nie wiadomo czy zawsze sie da i czy akurat dostanie sie dwa
    lacza do jednej polki...
    A z ADSL-em chyba w ogole sztuczka nie przejdzie - zas do planowych
    dzialan dla agregacji dwoch lacz telepies raczej w przypadku Neostrady
    namowic sie chyba nie da.

    --
    Darek

  • 53. Data: 2002-06-18 00:31:57
    Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak)

    On Mon, 17 Jun 2002 21:12:54 +0000 (UTC), "Paweł Zamaro"
    <z...@p...fm> wrote:

    >jak cos takiego zrobisz na neostradzie bez znajomosci to daj mi znac, masz u
    >mnie skrzynke piwa i panienke na noc ...

    No nie, zbalansowanie lacza to tylko jego zmartwienie - ma dwa IP i
    tak kombinuje routingiem zza NAT-a zeby na poszczegolne interfejsy do
    WAN-u dostawaly mniej wiecej podobne obciazenie. tyle ze to dwa lacza
    a nie jedno o podojnej przepustowosci.

    --
    Darek

  • 54. Data: 2002-06-18 09:30:12
    Od: "X[UseR]X" <x...@b...net.pl>

    Użytkownik "krzyss" <...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Serwerek non stop chodzacy, ping do roznych hostow co 15 minut..., i
    > ipconfig /renew, co 4 godziny...

    eee.. myslalem ze jeszcze cos jest..

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Stangret - X[UseR]X

  • 55. Data: 2002-06-18 09:30:15
    Od: "X[UseR]X" <x...@b...net.pl>

    > Tak wlasnie mi sie wydawalo :)))
    > Czyli z NEO tez sie da prawda ?
    > Ogolnie chyba z kazdym laczem sie da to zrobic...

    mhm.. z kazdym

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Stangret - X[UseR]X

  • 56. Data: 2002-06-18 13:16:21
    Od: Pawel Bernat <a...@a...flynet.pl>

    MAH - www.odloty.g3.pl <m...@...pl> wrote:

    > Tak za 80 (w sumie za darmo, bo zwracaja mi za wynajem i prad) bo za polpak
    > nie ja place tylko firma ktora go wykupila, a ja jestem jak na razie sam
    > podpiety do tego lacza.
    To po co piszesz głupoty ?
    --
    -- Paweł Bernat <a...@a...flynet.pl>

  • 57. Data: 2002-06-18 15:33:40
    Od: "MAH - www.odloty.g3.pl" <m...@...pl>

    Użytkownik "rashman" <r...@k...zpam.pl> napisał w wiadomości
    > osob
    > bedzie
    > A firmie od ktorej masz to lacze tez pewnie to pasuje;) Nielichy
    specjalista
    > musi tam oplacalnosc tego polpaka liczyc;))

    Pasuje bo maja podlaczac klienta (jakas wieksza firme), ktora bedzie placila
    jak za zloto :) za to lacze.
    A zyski i tak maja bo w innych miastach jeszcze dzialaja.

    << MAH >>
    www.odloty.g3.pl

  • 58. Data: 2002-06-18 15:33:43
    Od: "MAH - www.odloty.g3.pl" <m...@...pl>

    Uzytkownik "januszek" <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl> napisal w
    wiadomosci

    > Czyli generalnie nie jest to usluga powszechna, a Ty w gruncie rzeczy
    > zwyczajnie pasozytujesz na cudzym laczu...
    > Po co wiec wtracasz sie w dyskusje o tym czy 400 zl za 1Mb Neo to
    > dobra czy zla cena w polskich realiach?

    Jest to usluga powszechna, bo jak ktos chec prywatnie sobie zalozyc w tej
    firmie to nie ma sprawy.
    I nadal uwazam ze 400zl to cena wygurowana jak na polskie warunki i jak na
    zwyklego uzytkownika.
    W Polsce jest najdrozszy zdaje sie internet w calej Europie (ciekawe
    dlaczego - czyzby TPSA :-) )

    << MAH >>
    www.odloty.g3.pl

  • 59. Data: 2002-06-18 15:33:46
    Od: "MAH - www.odloty.g3.pl" <m...@...pl>

    Użytkownik "Pawel Bernat" <a...@a...flynet.pl> napisał w wiadomości

    > To po co piszesz głupoty ?

    Jakie glupoty poprostu stwierdzam ze mozna miec porzadne lacze za
    odpowiednia cene i nie trzeba zawracac sobie tylka (za przeproszeniem)
    jakimis wygurowanymi cenami w tpsa.

    << MAH >>
    www.odloty.g3.pl

  • 60. Data: 2002-06-18 16:54:36
    Od: "rashman" <r...@k...zpam.pl>

    > Pasuje bo maja podlaczac klienta (jakas wieksza firme), ktora bedzie
    placila
    > jak za zloto :) za to lacze.
    Naturalnie, a jaki to ma zwiazek z Toba? Imo zaden, chyba, ze to Ty
    stanowisz o tym czy ta firma bedzie (tudziez nie) ich klientem.

    > A zyski i tak maja bo w innych miastach jeszcze dzialaja.
    Ja tez mam zasyki, a nie stac mnie na prowadzenie karitasu dla wesolych
    internautow.

    Dziwne to wszystko. Ciekawe jak to sie rozlozy w czasie...

    r.