  • 41. Data: 2002-06-17 17:10:38
    Temat: Re: nesostrada+ 512
    Od: krzyss <...@k...pl>

    > i nie ma stalego ip.. ;// chociaz przeciez od tego jest dyndns

    Mi tam sie IP nie zmienilo od 5 miesiecy kiedy mam NEO :) trzeba tylko
    wiedziec jak sie starac i miec troche szczecia...

    --
    [ ----------------- krzyss vel Qkill ----------------- ]
    [ ------- k...@k...com --- www.krzyss.com ------- ]

  • 42. Data: 2002-06-17 17:10:42
    Od: krzyss <...@k...pl>

    > SDI to inna bajka ...tam to jest do zrobienia bo sa obejscia, ale w DSL'ach
    > juz nie bardzo...

    A to mozliwe az tak sie nie znam :)

  • 43. Data: 2002-06-17 17:10:44
    Od: krzyss <...@k...pl>

    > Niby jak? Dla jednego polaczenia?

    2x SDI i Linux :) jeden pod jeden com drugi pod drugi.. reszty nie wiem
    :) ale widzialem u niego staly transfer na poziomie 20kb/s

  • 44. Data: 2002-06-17 18:08:21
    Od: "X[UseR]X" <x...@b...net.pl>

    Użytkownik "krzyss" <...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Mi tam sie IP nie zmienilo od 5 miesiecy kiedy mam NEO :) trzeba tylko
    > wiedziec jak sie starac i miec troche szczecia...

    heh.. to jak sie starac..? ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Stangret - X[UseR]X

  • 45. Data: 2002-06-17 18:08:25
    Od: "X[UseR]X" <x...@b...net.pl>

    > 2x SDI i Linux :) jeden pod jeden com drugi pod drugi.. reszty nie wiem
    > :) ale widzialem u niego staly transfer na poziomie 20kb/s

    na kazdym unixie spokojnie da sie to zrobic ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Stangret - X[UseR]X

  • 46. Data: 2002-06-17 21:11:47
    Od: krzyss <...@k...pl>

    > heh.. to jak sie starac..? ;)

    Serwerek non stop chodzacy, ping do roznych hostow co 15 minut..., i
    ipconfig /renew, co 4 godziny...

  • 47. Data: 2002-06-17 21:11:51
    Od: krzyss <...@k...pl>

    > na kazdym unixie spokojnie da sie to zrobic ;)

    Tak wlasnie mi sie wydawalo :)))
    Czyli z NEO tez sie da prawda ?
    Ogolnie chyba z kazdym laczem sie da to zrobic...

  • 48. Data: 2002-06-17 21:12:50
    Od: "Paweł Zamaro" <z...@p...fm>

    ZULU chce sie troche powyglupiac i ma racje ;]] nikt po za lokal nie
    udostepnia, przeciez to nie ludzie wychodza na neo poza lokal tylko server
    tak wysyla, oni nic ine wiedzia o tym :P

  • 49. Data: 2002-06-17 21:12:54
    Od: "Paweł Zamaro" <z...@p...fm>

    > A po jaka agregacja? Zbalansowanie lacza i po sprawie.
    jak cos takiego zrobisz na neostradzie bez znajomosci to daj mi znac, masz u
    mnie skrzynke piwa i panienke na noc ...

  • 50. Data: 2002-06-17 22:31:14
    Od: futszaK <f...@W...sitefinder.pl>

    pssst

    moze to pralnia....