  • 31. Data: 2002-06-17 11:58:40
    Temat: Re: nesostrada+ 512
    Od: "Paweł Zamaro" <z...@p...fm>

    SDI to inna bajka ...tam to jest do zrobienia bo sa obejscia, ale w DSL'ach
    juz nie bardzo...

  • 32. Data: 2002-06-17 11:58:43
    Od: "Paweł Zamaro" <z...@p...fm>

    §17

    pkt 2.
    3) udostępnienia przez Abonenta Usługi poza właściwym lokalem; w tym wypadku
    TP S.A. może domagać się odszkodowania w wysokości 3-krotnej opłaty
    abonamentowej,

    cos jeszcze?

  • 33. Data: 2002-06-17 13:35:47
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@W...hoth.jmg.com.WytnijTo.pl>

    MAH - www.odloty.g3.pl <m...@...pl> wrote:
    > Użytkownik "krzyss" <...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Nie mam na tym rzadnego portalu - u mie prywatnie w domu jest router i modem
    > dosetpowy polpaku.
    jassne.. za 80 zl? :)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Oledzki
    e-mail address: ole(at)ans.pl

  • 34. Data: 2002-06-17 13:35:50
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@W...hoth.jmg.com.WytnijTo.pl>

    krzyss <...@k...pl> wrote:

    > Chyba sie nei zrozumielismy... kumpel ma 2xSDI i ma transfery ok 20KB/s ...
    Niby jak? Dla jednego polaczenia?

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

  • 35. Data: 2002-06-17 13:35:52
    Od: "Tomasz T. Ciaszczyk" <c...@S...ciacho.pl>

    Dariusz K. Ladziak [l...@w...pdi.net] w wiadomosci
    [<3...@n...tpi.pl>] popełnił:

    > I co ci to da? Myslisz ze tepsa ci to po drugiej stronie zagreguje w
    > pojedyncze lacze? Przeczytaj dokladniej na czym polega agregacja laczy
    > - do tego potrzeba stosownych dzialan po pbu stronach drutu.

    A po jaka agregacja? Zbalansowanie lacza i po sprawie.

    Tomasz T. Ciaszczyk http://ciacho.pl

  • 36. Data: 2002-06-17 13:35:55
    Od: "Tomasz Lam [ZULU]" <l...@s...mtl.pl>

    Użytkownik "Paweł Zamaro" <z...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    wypadku
    > TP S.A. może domagać się odszkodowania w wysokości 3-krotnej opłaty

    A czy ktoś udostępnia _USŁUGĘ_ poza lokal??? Nie, bo mając NAT'a nie
    udostępniasz _USŁUGI_ NEOSTRADA, tylko pozwalasz korzystać z łącza :)))))

    TLZ

  • 37. Data: 2002-06-17 13:56:50
    Od: "MAH - www.odloty.g3.pl" <m...@...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Oledzki" <o...@W...hoth.jmg.com.WytnijTo.pl>
    napisał w wiadomości news:aekke7> MAH - www.odloty.g3.pl <m...@...pl> wrote:

    > jassne.. za 80 zl? :)

    Tak za 80 (w sumie za darmo, bo zwracaja mi za wynajem i prad) bo za polpak
    nie ja place tylko firma ktora go wykupila, a ja jestem jak na razie sam
    podpiety do tego lacza.

    << MAH >>
    www.odloty.g3.pl

  • 38. Data: 2002-06-17 15:05:05
    Od: "rashman" <r...@k...zpam.pl>

    > Maja wchodzic na moje miasto z laczami 2Mbit (ale jak na razie jestem sam
    > podpiety bezposrednio do routera). Poki co nie planuja podlaczac nowych
    osob
    > bo w planie maja jakas firme ktora bedzie im placic tak ze lacze sie
    bedzie
    > bezproblemu zwracac, ale na razie jestem sam i tak mi pasuje :))
    A firmie od ktorej masz to lacze tez pewnie to pasuje;) Nielichy specjalista
    musi tam oplacalnosc tego polpaka liczyc;))

    r.

  • 39. Data: 2002-06-17 15:11:27
    Od: "Artur Maśląg 'futrzak'" <f...@p...com>

    "Tomasz Lam [ZULU]" <l...@s...mtl.pl> napisał:
    > Użytkownik "Paweł Zamaro" <z...@p...fm> napisał w wiadomości
    (...)

    > wypadku
    >
    > A czy ktoś udostępnia _USŁUGĘ_ poza lokal??? Nie, bo mając NAT'a nie
    > udostępniasz _USŁUGI_ NEOSTRADA, tylko pozwalasz korzystać z łącza :)))))

    Kolejny mądry inaczej.

  • 40. Data: 2002-06-17 15:46:53
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >Firma ktora u mnie zalozyla to lacze.

    Czyli generalnie nie jest to usluga powszechna, a Ty w gruncie rzeczy
    zwyczajnie pasozytujesz na cudzym laczu...
    Po co wiec wtracasz sie w dyskusje o tym czy 400 zl za 1Mb Neo to
    dobra czy zla cena w polskich realiach?

    januszek