  • 21. Data: 2002-06-17 11:31:54
    Temat: Re: nesostrada+ 512
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >Dzielone na jedna osobe i jest pelen wypas :))

    A kto, w takim razie, za to placi?

    januszek

  • 22. Data: 2002-06-17 11:31:57
    Od: krzyss <...@k...pl>

    > I co ci to da? Myslisz ze tepsa ci to po drugiej stronie zagreguje w
    > pojedyncze lacze? Przeczytaj dokladniej na czym polega agregacja laczy
    > - do tego potrzeba stosownych dzialan po pbu stronach drutu.

    Chyba sie nei zrozumielismy... kumpel ma 2xSDI i ma transfery ok 20KB/s ...

    --
    [ ----------------- krzyss vel Qkill ----------------- ]
    [ ------- k...@k...com --- www.krzyss.com ------- ]

  • 23. Data: 2002-06-17 11:32:02
    Od: m...@m...eu.org (Mrooveq)

    In article <3...@k...net.pl>, Michał Nowak wrote:

    > Witam
    Ja rowniez

    > IMHO 1M=1024 1000=1m :)

    Moze juz troche bez zwiazku, ale mysle, ze komus na pewno sie przyda.

    1M - jeden mega - 1000 lub 1024, w zastosowaniach teleinformatycznych bywa
    roznie, jak wyjasnil SS w swoim poscie.
    1m - jeden mili - 0.001 - chyba zawsze :) tak jak 1mm - jeden milimetr,
    1mg - jeden miligram itp...

    Na tej samej zasadzie nie nalezy mylic malej i duzej literki "be":
    1b - jeden bit - podstawowa i ztcw juz niepodzielna jednostka informacji ;)
    1B - jeden bajt - ilosc bitow potrzebna do zapisania jednego znaku. w chwili
    obecnej prawie zawsze jest to 8b, jednak w zamierzchlych czasac znaki
    zapisywano przy transmisjach np w zdalnym dostepie przez 7b (bez kodowania
    regionalnego itp), dlatego zaczeto uzywac okreslenia "oktet", czyli 8b.
    W chwili obecnej okreslenia "bajt" i "oktet" sa praktycznie jednoznaczne
    i uzywane zamiennie.

    > Pozdrowienia

    Pozdrawiam
    Adam Frankowski

  • 24. Data: 2002-06-17 11:32:16
    Od: futszaK <f...@W...sitefinder.pl>

    On Sun, 16 Jun 2002 22:42:01 +0000 (UTC), krzyss <...@k...pl> wrote:

    >Now NEO bedzie mialo 512 wiec 2x512=1024 2x ~200zl wiec mamy 1mbps za
    >400zl ... tylko ze nadal nie mozna udostepniac...

    a napewno już jest dostępny nowy regulamin neo, bo cos nie wydaje mi
    sie...

    futszaK
    Uśmiechnij się, jutro będzie Lepper

  • 25. Data: 2002-06-17 11:32:42
    Od: "..chepper" <c...@w...nospam.pl>

    Użyszkodnik "krzyss" <...@k...pl> tako rzecze:

    | Now NEO bedzie mialo 512 wiec 2x512=1024 2x ~200zl wiec mamy 1mbps za
    | 400zl ... tylko ze nadal nie mozna udostepniac...

    Hymmmm..... a moglbys przytoczyc paragraf neostrady w ktorym jest mowa o
    nieudostepnianiu?

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Chepper

  • 26. Data: 2002-06-17 11:32:48
    Temat: Ile bitow ma... (bylo: nesostrada+ 512)
    Od: Marek Moskal <m...@i...p-l>

    Szymon Sokół napisal(a) [16 Jun 2002]:

    > W telekomunikacji zaś popularny jest megabit mieszany:
    > 64kbps = 64000bps (DS0, podstawowy kanał cyfrowy);
    > E1 = 32*64000bps = 2048000 bps = 2*1024*1000bps = 2Mbps

    To nie jest scisly zapis, ale zaokraglenie!

    Wartosc 2048 kb/s to caly czas 2.048 Mb/s, tyle ze malo komu sie chce tak
    mowic/pisac. Niemal kazdy korzysta wiec ze skrotu myslowego "2Mb/s", ktory
    jest na szczescie odpowiednio rozumiany w odpowiednim kontekscie.

    Powszechnie zaokragla sie tez wartosci 155.52 Mb/s do 155Mb/s, 2.488 Gb/s
    (STM-16) do 2.5Gb/s, oraz 9.952 (STM-64) do 10Gb/s, lecz wciaz jest to
    _tylko_ zaokraglenie!

    W standardach ITU, (np. G.703) predkosci interfejsow sa wyrazone w kb/s =
    1000 b/s. Nie ma tam Mb/s.

    --
    (m...@i...pl)

  • 27. Data: 2002-06-17 11:35:02
    Od: "X[UseR]X" <x...@b...net.pl>

    Użytkownik "krzyss" <...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Now NEO bedzie mialo 512 wiec 2x512=1024 2x ~200zl wiec mamy 1mbps za
    > 400zl ... tylko ze nadal nie mozna udostepniac...

    i nie ma stalego ip.. ;// chociaz przeciez od tego jest dyndns

    Pozdrawiam,
    Maciej Stangret - X[UseR]X

  • 28. Data: 2002-06-17 11:35:26
    Od: "MAH - www.odloty.g3.pl" <m...@...pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@W...sitefinder.pl> napisał w wiadomości

    > ...widac za wolno zebys mogl skorzystac ze slownika ortograficznego
    > on-line :--)

    Jak juz sie dostosowac do reszty grupy to pisze tak aby inni wiedzieli o co
    chodzi.
    Skoro zostalo rozpoczete od MB to tego sie trzymam, zeby ten kto to napisal
    wiedzial o co mi chodzi.

    A jak ci nie pasuje to ci powiem ze mam lacze 2Mbit/s (i nie kluc sie ze to
    jest zle napisane bo tak jest na umowie z polpakiem)

    > 2MB to ja moge sobie sam przegrać za darmo więc i tak masz drogo :->
    > proponuje najpierw zajrzec do ksiazek, a potem sie wymadrzac na grupie

    Skoro jestes taki madry to proponuje sobie sprawdzic moje lacze.
    Skoro jestes taki madry to sam powinienes wiedziec jak.

    > Przy okazji pytanie do bardziej obeznanych w materii:
    >
    > 1.Czy 1Mbps równa się 1024 kbps czy tez 1Mbps równa się 1000 kbps ????

    Nie mow ze nie jestes obeznany :D

    << MAH >>
    www.odloty.g3.pl

  • 29. Data: 2002-06-17 11:38:37
    Od: "MAH - www.odloty.g3.pl" <m...@...pl>

    > No to biorac pod uwage ze masz na tym jakis portal to neizupelnie masz
    > to tylko dla siebie ... bo nigdy nie mozesz osiagnac maxa laczaa :))

    Nie mam na tym rzadnego portalu - u mie prywatnie w domu jest router i modem
    dosetpowy polpaku.

    << MAH >>
    www.odloty.g3.pl

  • 30. Data: 2002-06-17 11:58:32
    Od: "MAH - www.odloty.g3.pl" <m...@...pl>

    > A kto, w takim razie, za to placi?

    Firma ktora u mnie zalozyla to lacze.
    Maja wchodzic na moje miasto z laczami 2Mbit (ale jak na razie jestem sam
    podpiety bezposrednio do routera). Poki co nie planuja podlaczac nowych osob
    bo w planie maja jakas firme ktora bedzie im placic tak ze lacze sie bedzie
    bezproblemu zwracac, ale na razie jestem sam i tak mi pasuje :))

    << MAH >>
    www.odloty.g3.pl