  • 11. Data: 2009-03-12 22:05:53
    Temat: Re: neostrada z telewizja (w tp)
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > ma racje, nie raz spotkałem się w tp z zupełnie rozbieżnymi
    > wypowiedziami konsultantów.
    > np. kiedyś mając dsl-a i zmieniając abonament na telefon wyłaczyli
    > prezentacje numeru, po kilku telefonach przełączono mnie
    > działu technicznego z którego dowiedziałem się iż nie ma możliwości
    > technicznych posiadania internetu szerokopasmowego i prezentacji
    > numeru.

    Piszesz o dsl-u czy neostradzie bo to drugie u mnie działa razem z
    prezentacja numeru

  • 12. Data: 2009-03-13 07:56:57
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marian wrote:
    > Z telefonu 0 801 321 123 promującego neo+tv dowiedziałem się, że
    > żaden ich kanał telewizyjny nie transmituje sygnału HD.
    > Poproszę o komentarze.

    fajnie.

  • 13. Data: 2009-03-13 08:41:32
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    BaX pisze:

    > Piszesz o dsl-u czy neostradzie bo to drugie u mnie działa razem z
    > prezentacja numeru

    jedno od drugiego niewiele się różni.
    bo ma działać, ja dałem przykład jak znają się technicy w tp.
    po dwóch dniach od tego incydentu, trafiłem na panią, która
    powiedziała że musi działać i mi to przywróciła.

    pawell

  • 14. Data: 2009-03-13 15:38:31
    Od: "Marian" <krańtór@póćżtą.óńęt.pł>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@t...much.spam> napisał w wiadomości
    [...]
    > Nie, kanał oznacza pasmo transmisji, w którym można umieścić sygnał
    > telewizyjny. I jeśli transmisja w danym kanale jest zorganizowana, wtedy
    > mówimy, że dany kanał ma swój program telewizyjny.

    Tak mówimy (i piszemy). I to nie tylko w FTA. W CATV jest podobnie, right?

    No, ale co to jest?
    http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/telewizja/now_tv
    /680761/

    BTW, w marketingu mówimy i piszemy o kanałach dystrybucji.

    --
    Marian

  • 15. Data: 2009-03-13 15:57:23
    Od: "Marian" <krańtór@póćżtą.óńęt.pł>

    > Użytkownik "Marian" <krańtór@póćżtą.óńęt.pł> napisał w wiadomości
    >
    > Ale że co, nie wierzysz im?
    > No to potwierdzam. ;-)

    Komu odpowiedziałeś?

    --
    Marian

  • 16. Data: 2009-03-13 16:02:23
    Od: "Marian" <krańtór@póćżtą.óńęt.pł>

    > fajnie.

    Bardzo dziękuję za TEN rzeczowy komentarz.

    EOT

    --
    Marian

  • 17. Data: 2009-03-13 16:03:38
    Od: "Marian" <krańtór@póćżtą.óńęt.pł>

    Użytkownik "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Marian" <krańtór@póćżtą.óńęt.pł> napisał w wiadomości
    >

    > ale o co chodzi ? nie wierzysz ? traktujesz grupę jako bardziej wiarygodną
    > niż info u źródła ?

    W żadnym przypadku.
    Ja prosiłem o KOMENTARZE a nie o weryfikację informacji z BOK.

    --
    Marian

  • 18. Data: 2009-03-13 19:48:59
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > Brali.
    > Dekoder do SAT to sprzęt HD.

    masz racje, dziś to montowałem i ma wyjście hdmi.

    pawell

  • 19. Data: 2009-03-23 14:51:46
    Od: p...@o...pl

    On 12 Mar, 17:34, "Marian" <krańtór@póćżtš.óńęt.pł> wrote:
    > Z telefonu 0 801 321 123 promującego neo+tv dowiedziałem się, że żaden ich
    > kanał telewizyjny nie transmituje sygnału HD.
> [...]

    Z tego co ja wiem, to są tam dwie opcje odbioru telewizji (przez kabel
    telefoniczny i przez antenę satelitarną). W tej dtrugiej opcji sa
    kanały HD.

  • 20. Data: 2009-03-23 14:56:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...
> [...]

    >Z tego co ja wiem, to są tam dwie opcje odbioru telewizji (przez kabel
    >telefoniczny i przez antenę satelitarną). W tej dtrugiej opcji sa

    Nie ma.