  • 21. Data: 2002-05-24 00:11:24
    Temat: Re: neostrada i co dalej ?
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>

    "Tomasz Paszkowski" <n...@d...kgb.com.ua> napisał:

    > Ja juz widzialem nowy cennik i w opcji 512/128 dostajemy
    > 5 ipkow bez limitu na transfer. To wszystko za 229 zl !

    Huhuhu, Pan Szanowny, to chyba nie zwrócił uwagi, że w/w dotyczy opcji 1
    megabit za 800+VAT.
    :-o

    Rico.
    w...@p...pl

  • 22. Data: 2002-05-24 00:11:29
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>

    "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> napisał:

    > Podstawne i nie plotki.

    Plotki. Kolega zaczynający wątek wspomniał bodaj, iż 'odkąd TPSA
    wprowadziła limity'.
    Planować a wprowadzić to nie to samo.

    > TPSA zamierzała wprowadzić limity

    ZGADZA SIĘ, ale ja mówię o stanie faktycznym.
    Limitów nie było, zaś to, że planowali, to już inna sprawa.

    Rico - Noestrada 512/128 user.
    w...@p...pl

  • 23. Data: 2002-05-24 13:45:57
    Od: Tomasz Jarzynka <t...@C...cpi.pl>

    Ryszard Rączkowski wrote:

    > Mylisz się, ja podpisałem konkretny regulamin umowy o świadczenie tej
    > oto usługi, zaś jego zmiana była by naruszeniem warunków umowy ze strony
    > TPSA.

    A wtedy masz 30 dni na jej wypowiedzenie. Żądać tego samego poziomu usług
    na czas trwania umowy AFAIK nie możesz.

    --
    tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee (at) cpi (dot) pl

    "Któż nie chciałby stać się przez szczęście głupszy,
    zamiast być mądrzejszy przez szkodę.
    -- Kamil C. Norwid"

  • 24. Data: 2002-05-24 22:48:55
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>

    "Tomasz Jarzynka" <t...@C...cpi.pl> napisał:

    > A wtedy masz 30 dni na jej wypowiedzenie.

    Zgadza sie, ale że mam roczną lojalkę na Neostradę, to nie przypuszczam
    aby Tepsa pałała chęcią do skrócenia jej z własnej winy. W końcu w
    chwili obecnej ma zagwarantowane ponad 400 złotych miesięcznie. Trzeba
    by być osłem, aby rezygnować ze współpracy z Neostradowcami.

    Rico - Neo512/128 user.
    w...@p...pl

  • 25. Data: 2002-05-24 22:49:14
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    n...@l...at.X-My-Login.and.X-My-Domain.headers.com (Tomasz Paszkowski)
    wrote in <s...@g...k.pl>:

    /ciach../

    >Ja juz widzialem nowy cennik i w opcji 512/128 dostajemy 5 ipkow bez
    >limitu na transfer. To wszystko za 229 zl !

    O nowym cenniku bylo wiadomo juz jakis czas temu. Teraz potwierdzaja to
    zarowno ludzie w Polpaku, jak i monterzy Neo. Nie pamietam tylko czy
    cena, o jakiej mowia oni (212 zl) to netto czy brutto. A obecne Neostrady
    256 maja byc przepinane w Polpaku na 512.

    O 5 IP'kach slysze jednak po raz pierwszy i nie bardzo w to wierze.
    Teraz jest dynamiczne, a nagle okazuje sie, ze maja za malo IP i rozdaja
    ?! Zreszta - jakos nie pasuje mi to marketingowo.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 26. Data: 2002-05-25 04:59:46
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >O 5 IP'kach slysze jednak po raz pierwszy i nie bardzo w to wierze.
    >Teraz jest dynamiczne, a nagle okazuje sie, ze maja za malo IP i rozdaja
    >?! Zreszta - jakos nie pasuje mi to marketingowo.

    5 ipkow ma byc w cenniku uslugi o nazwie handlowej DSL - Neostrada
    bedzie miala oddzielny cennik. Po prostu :)

    januszek

  • 27. Data: 2002-05-27 21:38:03
    Od: "Artur Maśląg 'futrzak'" <f...@p...com>

    "Ryszard Rączkowski" <w...@p...pl> napisał:

> [...]
    > TPSA.
    >

    > Ech, dlaczego ludzie piszą takie rzeczy?

    No właśnie - dlaczego? O słodka naiwności, a logujesz się z przeglądarki
    i dostajesz przydział na podstawie DHCP?

    Przeczytaj dokładnie regulamin, a później się denerwuj. Ja nie napisałem,
    że limity są, tylko, że można stać się ich ofiarą.
    Sam napisałeś:
    <cytat>
    Żadnych limitów NIE MA, NIE BYŁO i NIE BĘDZIE.
    </cytat>

    Nie ma żadnej pewności, że TPSA wprowadzi również wersje Neo z limitami.

  • 28. Data: 2002-05-29 07:11:53
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>

    "Artur Maśląg 'futrzak'" <f...@p...com> napisał:

    > Nie ma żadnej pewności,
    > że TPSA wprowadzi również wersje Neo z limitami.

    Dobra, nie kłóćmy się. Tutaj oczywiście masz rację.
    Zmierzam tylko do tego, że TPSA nie może dotychczasowym (lojalkowym)
    Neostradowcom wysłać pisma, że od dnia tego i tego wprowadzone zostają
    limity.

    Pozdrawiam,

    Rico.
    w...@p...pl

    ************
    "W Europie nie znalazlem jeszcze pracownika,
    ktory potrafi interakcyjnie pracowac przez internet
    kilka godzin dziennie, obslugiwac
    kilkudziesieciu klientow przez internet i w dodatku myslec."

    Expert vel Golfmaster na pl.misc.telefonia.
    ************

  • 29. Data: 2002-05-29 10:09:33
    Od: "Jarek Granat" <j...@a...lublin.pl>

    Oto co otrzymalem z TPSA:

    ========
    From: <i...@n...pl>
    To: "Jarek Granat" <j...@a...lublin.pl>
    Subject: Re: rewelacje
    Date: Wed, 29 May 2002 11:17:38 +0100

    > Witam.
    > Juz od dluzszego czasu czytam na USENET'cie o rzekomych
    > rewelacjach na temat nowej oferty neostrady, wchodzacych w zycie od 1.
    czerwca.
    > Mam wiec pytanie:
    > -czy moglbym prosic o potwierdzenie tego faktu i jakies szczegoly?
    > -czy bedzie mozliwosc dokupienia stalego adresu IP do neostrady w wersji
    512?

    > Pozdrawiam,
    >
    > --
    > =[ Jarek Granat - j...@a...lublin.pl ]=
    > =[ www.granat.eu.org - nic-hdl: JG3-6BONE ]=

    To prawda beda zmiany w neostradzie jednak nie wiemy czy nastapi to w
    czerwcu, sprawa moze sie toche przeciagnac.
    Z tego co wiemy opcja 512 ma miec staly adres ip.
    Tomasz Marchel

    ======

  • 30. Data: 2002-05-29 13:35:19
    Od: ^Gnom^ <s...@w...pl>

    On Wed, 29 May 2002 10:09:33 +0000 (UTC), "Jarek Granat"

> [...]
    >czerwcu, sprawa moze sie toche przeciagnac.
    >Z tego co wiemy opcja 512 ma miec staly adres ip.

    =======
    Zgodnie tym co pisze chip i to opcja 512 ma mieć dynamiczne (heh no bo
    po co stałe ip...użtkownikom -> kretyństwo), dopiero wersja dla firm
    tz z 1Mb ma mieć stałe ip. Pożyjemy zobaczymy. Byłem u siebie w
    telekomunikacji, która mieści się w centrum warszawy to stwierdzili,
    że neostrady na razie niet i może 3, 4 kwartał bo są problemy
    techniczne....

    ^Gnom^