  • 11. Data: 2002-05-22 15:58:00
    Temat: Re: neostrada i co dalej ?
    Od: Michal Juda <m...@N...neostrada.pl>

    Tomasz Śląski wrote:

    >Limitów rzeczywiście nie będzie. Co do cen - na razie wszyscy
    >spekulują, bo *oficjalnego* info nie ma. Stanieć, stanieje ale na ile
    >? Dowiemy sie 1.06 - ma byc nowy cennik.

    te nowe cenniki maja byc co miesiac wiec ja w kolejny szczerze mowiac
    nie wierze zupelnie

    to samo mialo byc w maju (byly nawet skany) w kwietniu tez sie
    pojawialy posty o zmianach poczekajmy moze wiec na info na stronie
    neostrady albo tpsa...

    --------------
    To jak dlugo trwa minuta zalezy od tego,
    po ktorej stronie drzwi od toalety sie znajdujesz.

    mailto: michal(malpa)poczta(kropka)neostrada(kropka)pl
    icq : 72886465
    gg : 3674205

  • 12. Data: 2002-05-22 16:44:53
    Od: Tomasz Paszkowski <n...@d...kgb.com.ua>

    W artykule <acgdv0$bke$1@news.tpi.pl>, Jarek Granat napisał(a):

    > limitu
    > Byl na tym cenniku jakis swistak, etc.?

    Nie, przyszedl do mnie z nim handlwiec tpsa.

    --
    _ _ _ _ _
    / \ | | / / / \ / \ --- Tomasz Paszkowski ------------------------------
    /_/ \__/ /_/ \_/ \_/ ----------------------------------------------------

  • 13. Data: 2002-05-22 21:04:00
    Od: f...@W...irc.pl (futszaK)

    On Wed, 22 May 2002 14:34:57 +0000 (UTC), Tomasz Paszkowski
    <n...@d...kgb.com.ua> wrote:

    >Ja juz widzialem nowy cennik i w opcji 512/128 dostajemy 5 ipkow bez limitu
    >na transfer. To wszystko za 229 zl !

    Oooo, to mamy jeszcze jeden cennik Neo

    Rysiuuu, ile juz mamy w kolekcji ???
    3 ???

    futszaK
    == Download SiteFinder and get Warez, MP3, Movies, etc. from IRC ==
    ================ http://www.sitefinder.w.pl =========================

  • 14. Data: 2002-05-23 03:16:24
    Od: Michal Szokolo <m...@k...pmp.com.pl>

    Ryszard Rączkowski wrote:

    > Żadnych limitów NIE MA, NIE BYŁO i NIE BĘDZIE.
    > Czemu to co i raz w usenecie spotykam ludzi powtarzających te
    > bezpodstawne plotki o rzekomych limitach transferu danych.
    > Neostradę mam od jesieni ub.r. i nigdy przez ten czas nie miałem żadnych
    > limitów.

    Ale MIAŁY być. Przypomnij sobie, jak się z nich wycofali mniej niż
    tydzień przed planowanym (w cenniku) wprowadzeniem.

    Mogliby się jeszcze wycofać z tego kretyńskiego logowania...

    --
    I'm an ugly boy | Nie wchodzic na http://msz.pmp.com.pl/
    My face makes you hurl | REKLAMY:

  • 15. Data: 2002-05-23 17:25:21
    Od: "Gelo" <g...@p...fm.wytnij>

    to bedzie super 5 zmiennych ipekow ;-))) hehee

  • 16. Data: 2002-05-23 17:25:35
    Od: "MarFi" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Jarek Granat" <j...@a...lublin.pl> napisał w wiadomości
    > limitu
    > Byl na tym cenniku jakis swistak, etc.?

    Sprostowanie!!!
    To nie był cennik na neostradę, tylko na nową usługę DSL!
    Tam się dostaje 1 IP w opcji 512 kb, i 5 IP w opcji 1 Mb.

  • 17. Data: 2002-05-23 17:25:38
    Od: Tomasz Jarzynka <t...@C...cpi.pl>

    Tomasz Paszkowski wrote:

    > Nie, przyszedl do mnie z nim handlwiec tpsa.

    5 IPków po DHCP? To faktycznie suto. A jak stałe, to... to ja jeszcze
    o rnds poproszę i złego słowa o neo nie dam powiedzieć ;>

    --
    tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee (at) cpi (dot) pl

    "Kobieta potrafi pokochać mężczyznę tylko po to, aby nie zezwolić na to innej.
    -- Williams Tennessee"

  • 18. Data: 2002-05-23 18:54:01
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >5 IPków po DHCP? To faktycznie suto. A jak stałe, to... to ja jeszcze
    >o rnds poproszę i złego słowa o neo nie dam powiedzieć ;>

    Ktos zle przeczytal :PPP

    NIe 5 IP tylko 5 adresow email :PPP

    Ziemek

  • 19. Data: 2002-05-23 20:44:50
    Od: "Gelo" <g...@p...fm.wytnij>

    "januszek" <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl> wrote in message

    > Ktos zle przeczytal :PPP
    >
    > NIe 5 IP tylko 5 adresow email :PPP

    tez mi sie niewydaje bo teraz moze sobie zalozyc i 100 emaili ;-))

  • 20. Data: 2002-05-24 00:11:17
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>

    "Artur Maśląg 'futrzak'" <f...@p...com> napisał:

    > To, że nie masz limitu, nie świadczy
    > o tym, że w każdej chwili możesz stać się jego szczęśliwą ofiarą.

    Mylisz się, ja podpisałem konkretny regulamin umowy o świadczenie tej
    oto usługi, zaś jego zmiana była by naruszeniem warunków umowy ze strony
    TPSA.

    Ech, dlaczego ludzie piszą takie rzeczy?

    Rico - Neo512/128 user.
    w...@p...pl