  • Data: 2002-05-29 13:35:19
    Temat: Re: neostrada i co dalej ?
    Od: ^Gnom^ <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 29 May 2002 10:09:33 +0000 (UTC), "Jarek Granat"

    >To prawda beda zmiany w neostradzie jednak nie wiemy czy nastapi to w
    >czerwcu, sprawa moze sie toche przeciagnac.
    >Z tego co wiemy opcja 512 ma miec staly adres ip.
    >Tomasz Marchel

    =======
    Zgodnie tym co pisze chip i to opcja 512 ma mieć dynamiczne (heh no bo
    po co stałe ip...użtkownikom -> kretyństwo), dopiero wersja dla firm
    tz z 1Mb ma mieć stałe ip. Pożyjemy zobaczymy. Byłem u siebie w
    telekomunikacji, która mieści się w centrum warszawy to stwierdzili,
    że neostrady na razie niet i może 3, 4 kwartał bo są problemy
    techniczne....

    ^Gnom^