  • 1. Data: 2004-10-14 10:26:49
    Temat: neostrada - dziwne lagi i speed hacki
    Od: "johny_luzak" <bearmaniak@bez_tego.o2.pl>

    windws xp, modem sagem 800, neostrada 7xx
    od pewnego czasu nei moge grac w gierki w inernecie poniewaz wywala mi
    jakis dziwny blad lacza
    gry odbieraja to jako jakis speed hack i nie moge normalnie sobie pograc
    niektore odlaczaja mnie od serwerow inne zatrzymuja gre na kilka sekund

    przez jakis czas uzywalem cfosa i chyba w nim cos namieszalem
    obecnie nie mam cfosa a problem zostal
    co to moze byc? trafick shaping? mtu? czy co jeszcze?

    thx za pomoc

    --
    Przykładowa sygnaturka ala johny_luzak <(^.^)>
    Zdrowia

  • 2. Data: 2004-10-14 10:51:34
    Temat: Re: neostrada - dziwne lagi i speed hacki
    Od: "johny_luzak" <bearmaniak@bez_tego.o2.pl>

    Dnia Thu, 14 Oct 2004 12:26:49 +0200, johny_luzak napisał:

    zapomnialem dopisac ze wyglada to tak ze postac porusza sie szybciej niz
    powinna a pozniej jest disconnect lub zarzymanie gry na kilka sekund

  • 3. Data: 2004-10-14 11:38:16
    Od: MarcinS <M...@C...pl>

    Znow pornole ogladales. NTG

  • 4. Data: 2004-10-14 12:00:47
    Od: "johny_luzak" <bearmaniak@bez_tego.o2.pl>

    Dnia Thu, 14 Oct 2004 13:38:16 +0200, MarcinS napisał:

    > Znow pornole ogladales. NTG
    sugerujesz ze mam jakiegos wira?

  • 5. Data: 2004-10-14 12:09:37
    Od: Jacek Skowroński <j...@j...net>

    Dnia 14 paź 2004 johny_luzak pisze:

    > sugerujesz ze mam jakiegos wira?

    Sugeruje, że to NieTaGrupa. Odpowiednim miejscem do zadawania tego typu
    pytań jest pl.internet.pomoc oraz w twoim przypadku alt.pl.neostrada. Nie
    zapomnij wcześniej przejrzeć archiwum tych grup, może odpowiedzi już na
    ciebie czekają?

    --
    Jacek Skowroński

  • 6. Data: 2004-10-14 13:26:34
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Użytkownik "johny_luzak" <bearmaniak@bez_tego.o2.pl> napisał w wiadomości
    .
> [...]
    > obecnie nie mam cfosa a problem zostal
    > co to moze byc? trafick shaping? mtu? czy co jeszcze?

    teraz wielu ISP podziekuje Microsoftowi za XP SP2 :) z limitem polaczen

    --
    Mateusz

  • 7. Data: 2004-10-14 14:07:45
    Od: "johny_luzak" <bearmaniak@bez_tego.o2.pl>

    Dnia Thu, 14 Oct 2004 15:26:34 +0200, Mateusz Swatek napisał:

    > Użytkownik "johny_luzak" <bearmaniak@bez_tego.o2.pl> napisał w wiadomości
    .

    > teraz wielu ISP podziekuje Microsoftowi za XP SP2 :) z limitem polaczen
    tzn?
    mam sobie zainstalowac sp2 czy zostawic jak jest?
    limit polaczen - czy chodzi o ilosc programoow na raz podlaczonych?
    jezeli tak to mam firewall i raczej nic sie laczy jak nie chce

  • 8. Data: 2004-10-15 06:22:43
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 8 johny_luzak wrote:

    > tzn?
    > mam sobie zainstalowac sp2 czy zostawic jak jest?

    Masz przede wszystkim nauczyć się czutać ze zrozumieniem co piszą Ci
    inni! NTG!

    --
    Nuta - (Adres jest spam-trapem. Odpisując usuń 'da' z mojego adresu)
    Najnowsze polskie tłumaczenia programu Hamster 2.0.6.0, OE-QuoteFix,