  • 1. Data: 2003-09-09 22:45:09
    Temat: neostrada?
    Od: Jacek Popławski <j...@a...com>

    Abonament za Neostradę spadł wreszcie do poziomu SDI.
    Pytania:
    - czy istnieje możliwość dokupienia stałego IP? jeśli tak, to ile to kosztuje i
    gdzie jest w cenniku TPSA?
    - jak wygląda awaryjność neostrady? czytałem, że na początku było sporo
    problemów, czy teraz jest z tym lepiej?
    - czy występują jakiekolwiek problemy z p2p? w SDI występują spore ("zwisy"
    routera po stronie TPSA przy dużej ilości połączeń)
    - czy przy przechodzeniu z SDI do Neostrady można zmienić lokalizację? :)

    --
    Free Software - find interesting programs and change them
    NetHack - meet interesting creatures, kill them and eat their bodies

  • 2. Data: 2003-09-10 08:37:21
    Temat: Re: neostrada?
    Od: "owz|GURU" <o...@N...pl>

    Użytkownik "Jacek Popławski" napisał

    > - jak wygląda awaryjność neostrady? czytałem, że na początku było sporo
    > problemów, czy teraz jest z tym lepiej?

    Hmm awaryjność, ciężko to określić, ale poczytaj sobie grupę
    pl.internet.komunikaty i wnioski wyciągnij sam.
    --
    /OWZ

  • 3. Data: 2003-09-10 08:37:26
    Od: januszek <kezsunaj@[ktory_nie_lubi_spamu_wiec_prosze_to_wyciac].irc.pl>

    >- czy istnieje możliwość dokupienia stałego IP? jeśli tak, to ile to kosztuje i
    > gdzie jest w cenniku TPSA?
    >- czy przy przechodzeniu z SDI do Neostrady można zmienić lokalizację? :)

    Jejku... Polip to chyba nie Telepunkt? ;) Tak ciezko zadzwonic do
    najblizszego BOK-u, Telepunktu czy jak to sie teraz nazywa? Zalecam
    POCZYTAC UWAZNIE informacje na stronie http://neostrada.pl

> [...]
    >- czy występują jakiekolwiek problemy z p2p? w SDI występują spore ("zwisy"
    > routera po stronie TPSA przy dużej ilości połączeń)

    Za krotko neo+ jest w uzyciu na "masowym" rynku, aby mozna bylo sie na
    ten temat wypowiedziec. Problemy z zatykaniem sie routerow w polkach
    SDI, pakietami p2p, nie pojawily sie przeciez "od razu" tylko wraz ze
    wzrostem popularnosci uslugi i iloscia uzytkownikow... Osobiscie
    zostaje przy SDI ;)

    januszek

  • 4. Data: 2003-09-10 08:37:41
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@p...pl>

    Jacek Popławski wrote:
    > Abonament za Neostradę spadł wreszcie do poziomu SDI.
    > Pytania:

    Najlepiej zerknąć na alt.pl.neostrada

    > - czy istnieje możliwość dokupienia stałego IP? jeśli tak, to ile to kosztuje i
    > gdzie jest w cenniku TPSA?

    Nie ma opcji. Trzeba wybrać iDSL (ok. 260zł miesięcznie, możliwość wybrania
    pasma 2x szybszego za kole 450zł, więcej informacji www.internetdsl.pl)

    > - jak wygląda awaryjność neostrady? czytałem, że na początku było sporo
    > problemów, czy teraz jest z tym lepiej?

    Noestranci twierdzą że bez porównania lepiej.

    > - czy występują jakiekolwiek problemy z p2p? w SDI występują spore ("zwisy"
    > routera po stronie TPSA przy dużej ilości połączeń)

    Tutaj zdaje się podobnie ale są metody by z tym walczyć

    > - czy przy przechodzeniu z SDI do Neostrady można zmienić lokalizację? :)

    Można zawsze, trzeba pewnie dodatkowo zapłacić.

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-

  • 5. Data: 2003-09-10 08:37:46
    Od: "gtk@adm" <patrz@adres_zwrotny.pl>

    Dnia 2003-09-10 00:45,Użytkownik Jacek Popławski napisał:

    > Abonament za Neostradę spadł wreszcie do poziomu SDI.
    > Pytania:
    > - czy istnieje możliwość dokupienia stałego IP? jeśli tak, to ile to kosztuje i
    > gdzie jest w cenniku TPSA?

    nie

    > - jak wygląda awaryjność neostrady? czytałem, że na początku było sporo
    > problemów, czy teraz jest z tym lepiej?

    nie ma problemow

> [...]

    nie

    > - czy przy przechodzeniu z SDI do Neostrady można zmienić lokalizację? :)

    tak

    --
    Carlos

  • 6. Data: 2003-09-10 11:52:31
    Od: Rafał Doroszkiewicz <r...@v...net.pl>

    Użytkownik gtk@adm napisał:

    > nie ma problemow

    Dlatego, że w Twoim mieście/miejscowości nie masz problemów ze swoją
    Neostradą, nie znaczy, że w innych rejonach Polski tego też nie ma.

    HINT: pl.internet.komunikaty

    --
    Rafał Doroszkiewicz
    rafal(at)vast.net.pl

  • 7. Data: 2003-09-10 12:46:36
    Od: "gtk@adm" <patrz@adres_zwrotny.pl>

    Dnia 2003-09-10 13:52,Użytkownik Rafał Doroszkiewicz napisał:

    > Dlatego, że w Twoim mieście/miejscowości nie masz problemów ze swoją
    > Neostradą, nie znaczy, że w innych rejonach Polski tego też nie ma.
    >
    > HINT: pl.internet.komunikaty

    A cos wiecej? bo jakos nie zauwazylem zeby byly czesto i wszedzie
    problemy. To ze gdzies moze zdarzyc sie awaria to chyba normalna sprawa.

    --
    Carlos

  • 8. Data: 2003-09-10 13:06:03
    Od: "owz" <o...@N...xo.pl>

    Użytkownik "gtk@adm" napisał

    > A cos wiecej? bo jakos nie zauwazylem zeby byly czesto i wszedzie
    > problemy. To ze gdzies moze zdarzyc sie awaria to chyba normalna sprawa.

    Poobserwuj tą grupę przynajmniej przez kilka dni. Najczęściej pojawiają się
    posty od adminów TPSA (Neo, komutowany itp.)
    --
    /OWZ

  • 9. Data: 2003-09-10 15:28:54
    Od: Paweł Małachowski <p...@t...niewazne>

    On Wed, 10 Sep 2003, owz wrote:

    > Poobserwuj tą grupę przynajmniej przez kilka dni. Najczęściej pojawiają się
    > posty od adminów TPSA (Neo, komutowany itp.)

    To dobrze o nich świadczy. ,,A mogli przemilczeć''.

    --
    { Paweł Małachowski; PM110-RIPE; pawmal#freebsd,lublin,pl }

  • 10. Data: 2003-09-10 16:19:41
    Od: "gtk@adm" <patrz@adres_zwrotny.pl>

    Dnia 2003-09-10 15:06,Użytkownik owz napisał:

    > Poobserwuj tą grupę przynajmniej przez kilka dni. Najczęściej pojawiają się
    > posty od adminów TPSA (Neo, komutowany itp.)

    Sa owszem, czesto dotycza tzw okna serwisowego ktore jest w nocy z
    soboty na niedziele, czytaj prace planowe. Poza tym zdarzaja sie awarie
    ale nie sa one czeste, nie sa na jakims duzym obszarze.Problemy z
    autentykacja o ktorych zapewne wspominasz dotycza tych co akurat
    potrzebuja sie zalogowac zauwaz tez ze zawsze szybko sa usuwane, zdarza
    sie przy tylu klientach. Reasumujac usluga jest jaknajbardziej stabilna
    a takie pytanie padlo na poczatku.

    --
    Carlos