  • Data: 2003-09-10 08:37:41
    Temat: Re: neostrada?
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Popławski wrote:
    > Abonament za Neostradę spadł wreszcie do poziomu SDI.
    > Pytania:

    Najlepiej zerknąć na alt.pl.neostrada

    > - czy istnieje możliwość dokupienia stałego IP? jeśli tak, to ile to kosztuje i
    > gdzie jest w cenniku TPSA?

    Nie ma opcji. Trzeba wybrać iDSL (ok. 260zł miesięcznie, możliwość wybrania
    pasma 2x szybszego za kole 450zł, więcej informacji www.internetdsl.pl)

    > - jak wygląda awaryjność neostrady? czytałem, że na początku było sporo
    > problemów, czy teraz jest z tym lepiej?

    Noestranci twierdzą że bez porównania lepiej.

    > - czy występują jakiekolwiek problemy z p2p? w SDI występują spore ("zwisy"
    > routera po stronie TPSA przy dużej ilości połączeń)

    Tutaj zdaje się podobnie ale są metody by z tym walczyć

    > - czy przy przechodzeniu z SDI do Neostrady można zmienić lokalizację? :)

    Można zawsze, trzeba pewnie dodatkowo zapłacić.

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-