  • 1. Data: 2002-06-19 14:38:24
    Temat: neo+ :)
    Od: "razer" <k...@p...com>

    Chyba cos sie rzeczywiscie zapowiada:)
    http://www.neostrada.pl/tpsa/run?n=promocja
    strony:
    * Do podanych cen należy doliczyć 7% podatku VAT
    ** Informujemy, że z przyczyn technicznych usługa Neostrada i ___Neostrada
    Plus____ może być niedostępna w niektórych lokalizacjach.

  • 2. Data: 2002-06-19 19:28:14
    Temat: Re: neo+ :)
    Od: "Tommy" <t...@p...fm>

    "razer" <k...@p...com> wrote in message
    > Chyba cos sie rzeczywiscie zapowiada:)
    > http://www.neostrada.pl/tpsa/run?n=promocja

    Informacja dotyczy neo 256 i zadnych informacji o nowych cenach /
    predkosciach, wiec w sumie wiemy to co wiedzielismy ;). Oczywiscie sugeruje
    to jednak, ze jakies zmiany nastapia (pewnie neo+ ruszy od lipca).

    tom

  • 3. Data: 2002-06-19 19:28:30
    Od: "AL_BUNDY" <a...@k...net.pl>

> [...]
    > * Do podanych cen należy doliczyć 7% podatku VAT
    > ** Informujemy, że z przyczyn technicznych usługa Neostrada i ___Neostrada

    Cos bez sensu, po co promocja neo256 jezeli mialaby byc zlikwidowana od
    lipca ?
    AL

  • 4. Data: 2002-06-20 12:03:49
    Od: "Yazz" <y...@b...gnet.pl>

    "AL_BUNDY" <a...@k...net.pl> wrote in message
    > Cos bez sensu, po co promocja neo256 jezeli mialaby byc zlikwidowana
    od
    > lipca ?

    Troche bez sensu gdyby wszystkie instalacje NEO mialy przejsc na 512,
    ale calkiem z sensem jezeli beda istnialy stare instalacje rownolegle do
    nowych NEO+ i np. przejscie na nowa Neostrade+ wiazaloby sie ze stosowna
    doplata. Co prawda umowa jest tak skonstruowana, że praktycznie wszelkie
    zmiany zachodzą w cenniku, dzieki czemy nie potrzebny jest stosowny
    aneks. Ale całkiem możliwe, że nowe NEO+ będzie miało inna forme umowy i
    wtedy starzy uzytkownicy musieliby rozwiazac umowe o NEO i podpisac nowa
    o NEO+. To tylko moje dywagacje ;-)

    Pozdro
    Yazz

  • 5. Data: 2002-06-20 14:48:02
    Od: "Jarek Zgoda" <j...@N...poczta.gazeta.pl>

    razer <k...@p...com> napisał(a):

    > ** Informujemy, że z przyczyn technicznych usługa Neostrada i ___Neostrada
    > Plus____ może być niedostępna w niektórych lokalizacjach.

    To jest dla mnie o wiele ważniejsze, niż super-hiper-promocje. Co mi po
    promocji, skoro nie mogą mi Neo zainstalować "z powodu braku możliwości
    technicznych"?

    Zdrówko
    Jarek Zgoda

  • 6. Data: 2002-06-20 19:19:19
    Od: "Gelo" <g...@p...fm.wytnij>

    > Cos bez sensu, po co promocja neo256 jezeli mialaby byc zlikwidowana od
    > lipca ?

    bo od lipca bedzie ""promocja"" ze za darmo zmienia ci z 256 na 512 i beda
    pewnie treabic otym ze chej ehhh

  • 7. Data: 2002-06-21 00:16:02
    Od: "Marcin Suterski" <s...@p...fm>

    Użytkownik "razer" <k...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > * Do podanych cen należy doliczyć 7% podatku VAT
    > ** Informujemy, że z przyczyn technicznych usługa Neostrada i ___Neostrada
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Fajnie, ze tylko w niektorych bedzie niedostepna, czyli jakies 95%
    powierzchni karaju :)

    --

    Marcin Suterski
    www.gambling.prv.pl

  • 8. Data: 2002-06-21 07:20:27
    Od: "sjs" <s...@g...pl>

    Wlaciwie to na czym polega ta promocja? Jak kilka miesiecy temu instalowalem
    NEO to byly chyba te same ceny.

    sjs

  • 9. Data: 2002-06-21 11:01:15
    Od: "no1b" <f...@F...PL>

    sjs wrote:
    > Wlaciwie to na czym polega ta promocja? Jak kilka miesiecy temu
    > instalowalem NEO to byly chyba te same ceny.

    ale po 1 lipca najprawdopodobniej nie beda

    greetz

    --
    no1b(at)ms-news(dot)pl

    "the sea of life, you're just a minnow"

  • 10. Data: 2002-06-24 18:09:27
    Od: "Tommy" <t...@p...fm>

    "Marcin Suterski" <s...@p...fm> wrote in message

    > Fajnie, ze tylko w niektorych bedzie niedostepna, czyli jakies 95%
    > powierzchni karaju :)

    Dokladnie. Wystarczy popatrzec, jaki "zasieg" ma Neostrada obecnie. Niektore
    wioski maja SDI, a wiele duzych miast nie ma ani SDI, ani Neo. Ale TP bedzie
    mogla sie chwalic, jak to przyczyniaja sie do upowszechniania I-netu, bo
    maja taaaka usluge za taaaka cene. A ze ma to 5 osob - to nic :).

    tom