    From: Trybun <Y...@y...com>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: nc+ na kartę
    Date: Fri, 14 Jun 2013 16:44:56 +0200
    <kof7mo$bac$1@node1.news.atman.pl>
    <51ab3aa7$0$26694$65785112@news.neostrada.pl>
    <kofuh2$5c5$1@node2.news.atman.pl>
    <51aba070$0$1229$65785112@news.neostrada.pl>
    <kopdpd$n61$1@node1.news.atman.pl>
    <51b49285$0$1248$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2013-06-09 16:34, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości grup

    > To znaczy jakie?
    > Że możesz kupić na czas nieokreślony w cenie cennikowej, oraz taniej,
    > ale z okresem minimalnym?
    > Dlaczego chciałbyś komuś zabrać możliwość korzystania z tańszych ofert?

    Że kusi się go określonym terminem, a w rzeczywistości daje mu sie do
    podpisanie umowę która nie kończy się po reklamowanym terminie.

    > Bzdura.
    > Co najwyżej wybierasz złych operatorów.
    > Zapodaj jakie to lepsze warunki masz w abonamentach za np. 9 zł/m-c
    > lub podobnych cenowo.

    Bzdura? A może fakt, ale dla Ciebie najwyraźniej fakt którego nie znasz
    to żaden fakt. Jeden mały przykład bo nie chcę się rozpisywać - telefon
    w sieci do BOK - abonamentowiec 1,5 zł za połączenie - prepaidowiec 2zł.

    > Tzw. aktywacji nie płaciłeś?

    Przyznam że nie pamiętam. Ale chyba nie płaciłem.

    > Ogromne.
    > Nie siedzę przed tv 24 h i nie mam na to czasu, a ciekawych programów
    > jest może kilka na tydzień, więc tak czy tak mogę sobie je obejrzeć w
    > dogodnym terminie.
    > Dzięki temu mogę też wybierać sobie operatora, nie jestem zdany na
    > łaskę jakiejś sieci.

    Przyznam że żaden z tych argumentów jakoś do mnie nie trafia. Przecież
    na dzierżawionym dekoderze też możesz nagrywać programy..?

    > Bo konkurencja na rynku polskim jest za mała.
    > I jak tylko się zmniejszyła, to zabrali możliwość zakupu Canal+ na kartę.

    No nie wiem, wygląda że firma dobrowolnie rezygnuje z jakiegoś tam
    zysku. I gdyby to była firma państwowa to można by taka praktykę uznać
    za coś normalnego, ale gdy to stosuje kapitalista, to już jest mocno
    podejrzane.. Przecież całe koszty jakie by poniósł na tej operacji to
    wyprodukowanie kart dostępu.
    Jako ciekawostkę podaje do wiedomości że ta reklamowana NC+ Na Kartę to
    na razie nie oferta a zwykły pic na wodę. Chciałem wziąć taka kartę na
    miesiąc, na próbę. Byłem w 3 punktach sprzedaży, w żadnym o kartach
    nawet nie słyszeli. Zajrzałem na ich stronę, i tam też jedna jakaś taka
    egzotyczna oferta której nie ma w normalnym cenniku - na 2 miesiące za
    78 zł. Tak się zastanawiam jak te żabojady mogą zarabiać pieniądze w
    świecie tak prowadząc interes?