  • Data: 2009-12-11 09:13:01
    Temat: Re: nawigacja samochodowa a USB
    Od: a...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 10 Dec 2009 12:52:07 +0100, "Q" <n...@s...pl> wrote:

    >zmiana trybu usb polega to na wpisie w rejestr i restarcie,
    >ale musi to byc wspierane sprzetowo - zobacz opis uP
    >ktory jest w Twojej nawigacji

    a jak to sprawdzic? Generalnie chodzi o to aby kupic tania nawigacje,
    rozblokowac ja, wgrac jakis sofcik, i uzywac tego usb z podlaczona
    przejsciowka usb-rs-232, tak aby udawac odbiornik gps z rs-232 np.
    podlaczajac to do notebooka lub innego urzadzenia co potrafi odczytac
    pozycje z gps po protokole NMEA..

    --
    ThinkXtra