  • 11. Data: 2015-06-20 10:52:40
    Temat: Re: nawigacja + kamera cofania + videorejestrator
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:mq9aoatcj6aijcj5k0971qdakupg0ige6d@4ax.
    com...

    > Ja nie mam, ale czytałem opinię o takim wynalazku na jakimś fordowskim
    > forum. Jako navi to się to może i sprawdza, jako odtwarzacz MP3 też.
    > Ale już radio to masakra. Zerowa czułość, problemy z odbiorem nawet w
    > mieście czy w pobliżu nadajnika.

    To raczej wygląda na problem z anteną.

  • 12. Data: 2015-06-20 11:33:46
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 20 Jun 2015 10:52:40 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >To raczej wygląda na problem z anteną.

    Skoro fabryczne radio odbiera OK, a chiński wyanalazek nie, to raczej
    nie jest to wina anteny.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 13. Data: 2015-06-20 11:36:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:pqcaoapselu3avi3vn1vuf7vhf2tv2nal3@4ax.
    com...

    > Skoro fabryczne radio odbiera OK, a chiński wyanalazek nie, to raczej
    > nie jest to wina anteny.

    A jednak bym sprawdził, może wypadła, albo coś nie styka w gnieździe w tym
    radiu.

  • 14. Data: 2015-06-20 11:43:22
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 20 Jun 2015 11:36:00 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >A jednak bym sprawdził, może wypadła, albo coś nie styka w gnieździe w tym
    >radiu.

    Skoro na dzień dobry coś w radiu nie styka, to raczej marnie to wróży
    na przyszłość :)

  • 15. Data: 2015-06-20 11:53:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:5cdaoa5aagut60sccsmf6fs4a94viepp9n@4ax.
    com...

    > Skoro na dzień dobry coś w radiu nie styka, to raczej marnie to wróży
    > na przyszłość :)

    Jak się taniznę kupuje, to trzeba się pogodzić, że jakość wykonania odstaje
    od standardów.
    A powtarzalność produkcji słaba.

  • 16. Data: 2015-06-20 16:23:29
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-06-20 o 11:53, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:5cdaoa5aagut60sccsmf6fs4a94viepp9n@4ax.
    com...

    > Jak się taniznę kupuje, to trzeba się pogodzić, że jakość wykonania
    > odstaje od standardów.
    > A powtarzalność produkcji słaba.

    Ale są też i dobre, np. Zenec. Czułość dobra, selektywność w porządku,
    pozostałe parametry też. Może nie takie, jak choćby Clarion, ale
    porównywalne z Blaupunktem.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam