  • Data: 2011-03-28 12:45:38
    Temat: Re: nawigacja dla kapelusznika - jaka?
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w wiadomości
    news:impnqm$nqd$1@speranza.aioe.org...
    > Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości

    > Mapy Navteqa w sieci to np. map24.
    > Pozostali też występują - np. Targeo (Automapa),
    > MapGo (MapaMap).

    Kurcze, próbuję sobie to jakoś dalej poukładać tzn. skojarzyć dostawcę map z
    kategoryzacją dróg i obliczaniem trasy. Bo jeśli kategoryzacja będzie zła to
    i obliczanie trasy (np najszybasza, najkrótsza) będzie kulało. Piszesz ze GP
    Mapa od Garmina jest od Imagisu, z kolei jak sprzwdziłem na stronie Garmin
    City Navigator opiera się o mapy Navteqa. Trochę przejeździłem km na tym
    ostatnim i poza ciężkim interfejsem jechał nawet ok. Nie wykazywał nigdy
    tendencji do wjeżdżania w pole czy las a więc kategoryzacja dróg musiała
    działać. Inny test przeprowadziłem na identycznej trasie do Warszawy. Garmin
    poprowadził mnie tak że skręciłem dwa razy w prawo i byłem na miejscu, z
    Nokią Maps kręciłem się po Warszawie dłuższy czas zaliczając znacznie więcej
    skrzyżowań. Takze tą złą kategoryzację dróg Navteqa trzeba by jeszcze
    zweryfikować ale na to trzeba czasu i kasy.