  • 41. Data: 2005-01-20 21:05:01
    Temat: Re: home.pl ściemnia jak komórkowcy
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Andrzej Bursztynski <_...@n...pl> writes:

    > Tylko jedna - do której ustawy się odnosisz.

    Ustawa o cenach z dnia 5 lipca 2001 r. (Dz. U. 97, poz. 1050)

    A co? Jest jakas ustawa specjalnie o cenach, zaraz, o czym my
    wlasciwie dyskutujemy, domen chyba?

    MJ

  • 42. Data: 2005-01-20 21:23:25
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    Michal Jankowski wrote:

    > Ustawa o cenach z dnia 5 lipca 2001 r. (Dz. U. 97, poz. 1050)

    Dzięki Michale, jak zwykle jesteś rzeczowy i niezawodny.

    > A co? Jest jakas ustawa specjalnie o cenach, zaraz, o czym my
    > wlasciwie dyskutujemy, domen chyba?

    No właśnie były wszystkie już chyba ustawy przytaczane, tylko nie ta -)

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-

  • 43. Data: 2005-01-20 21:27:25
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    Michal Jankowski wrote:
    > Sprzedawca lub uslugodawca jest obowiazany oznaczyc towar cena - art.
    > 12 ust. 1 i 2. I to oczywiscie musi byc cena w rozumieniu ustawy,
    > czyli zawierajaca podatek vat.

    "W miejscach sprzedaży detalicznej i świadczenia usług"

    > Gdzie tu w ogole moze byc jakas watpliwosc?

    Dla mnie miejsce ma znaczenie słownikowe - jest to przestrzeń,coś fizycznego. A
    nie rzeczywistość wirtualna jaką jest strona www. Ale najwyraźniej tylko ja mam
    taką wątpliwość wynikłą z nieprzystosowania prawa do życia.

    EOT.

  • 44. Data: 2005-01-20 22:38:32
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Andrzej Bursztynski <_...@n...pl> writes:

    > No właśnie były wszystkie już chyba ustawy przytaczane, tylko nie ta -)

    Ejze.

    A to co Waldek podawal, to przepraszam, co to jest?

    >>> http://www.federacja-konsumentow.org.pl/modules.php?
    name=Content&pa=showpage&pid=48,

    MJ

  • 45. Data: 2005-01-20 22:40:10
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

> [...]

    > nie rzeczywistość wirtualna jaką jest strona www. Ale najwyraźniej tylko ja mam
    > taką wątpliwość wynikłą z nieprzystosowania prawa do życia.

    Znaczy co - usluga swiadczona przez siec/telefon/etc nie
    charakteryzuje sie posiadaniem "miejsca swiadczenia"? 8-)

    MJ

  • 46. Data: 2005-01-20 22:41:21
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    masti <g...@t...hell> wrote:
    > ceny powinny byc brutto z ewentualna informacja o cenie netto, choc
    > nie widze po co mieliby podawac netto.
    > Cena jest do zpalacenia i ZU nie interesuje netto, a firma i tak sobie
    > policzy.

    "ceny powinny byc netto z ewentualna informacja o cenie brutto, choc
    nie widze po co mieliby podawac brutto.
    Cena jest do zpalacenia i firmy nie interesuje brutto, a ZU i tak sobie
    policzy."

    -> i maly hint ode mnie: kto kupuje wiecej domen, ZU czy ZF?

    --
    ./ premax
    ./ premax@hot,pl

  • 47. Data: 2005-01-20 23:40:59
    Od: "masti" <g...@t...hell>

    Dnia pieknego 2005-01-20 o 23:41:21 osobnik zwany Przemyslaw
    Popielarski wystukal:

> [...]
    > sobie policzy."
    >
    > -> i maly hint ode mnie: kto kupuje wiecej domen, ZU czy ZF?

    maly hint ode mnie -> ja tak generalnie z ta cena a nie tylko do
    konkretnego przypadku :)

    chyba mamy dyskusje o wyzszosci Swiat ..... :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    - Mam lęk gruntu - Chyba wysokości - Wiem co mówię. To grunt zabija!.

  • 48. Data: 2005-01-21 00:49:59
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    Michal Jankowski wrote:

    > Znaczy co - usluga swiadczona przez siec/telefon/etc nie
    > charakteryzuje sie posiadaniem "miejsca swiadczenia"? 8-)

    Charakteryzuje się zawieraniem umowy na odległość, co do świadczenia
    - to gdzie wskażesz miejsce? -)

  • 49. Data: 2005-01-21 10:15:44
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 20 Jan 2005 23:41:21 +0100, Przemyslaw Popielarski napisał(a):

    > Cena jest do zpalacenia i firmy nie interesuje brutto, a ZU i tak sobie
    > policzy."

    No to ja mam poprsute, bo mam firmę i interesuje mnie cena BRUTTO.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu

  • 50. Data: 2005-01-21 12:44:38
    Temat: Re: nask tez ściemnia ;)
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Thu, 20 Jan 2005 21:56:23 +0100, w <csp65g$hl6$1@nemesis.news.tpi.pl>, crazy
    bejbi <t...@n...ma.pl> napisał(-a):

    > http://www.dns.pl/oplaty.html
    > http://nazwa.pl/cennik.php?m=d
    >
    > kurde - wszyscy kantują !
    > nie będę u oszustów rejestrować domen !
    > czyli = wcale nie bedę rejestrować ...

    Napisz do nich emaila :)

    Onet.pl już podaje z VAT, może trzeba doedukować ich?