  • 21. Data: 2015-01-09 09:01:42
    Temat: Re: naprawiacie monitory?
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 08 Jan 2015 23:25:06 +0100, Maciek napisał(a):

    > Nie widzę problemu.

    Ok. A jesli w czasie tego "drutowania kolba" jak to nazwales, uszkodzisz plyte glowna
    odkupisz lapka czy powiesz "sorry, nie udalo sie, uszkodzilem lapka calkiem, kup se
    nowy"?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 22. Data: 2015-01-09 09:02:24
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 09 Jan 2015 08:42:43 +0100, Crimi napisał(a):

    > Za 10 zł porządnie robię takie drobiazgi,
    > Ba! Najbardziej lubię takie małe robótki.

    To pytanie jak do Macka. Jak uwalisz niechcacy lapka to co zrobisz?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 23. Data: 2015-01-09 09:42:24
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Crimi" napisał:

    > Za 10 zł porządnie robię takie drobiazgi,
    > Ba! Najbardziej lubię takie małe robótki.

    Jasne. A ile bierzesz za rozkręcenie laptopa aby wykonać tę "małą robótkę" i
    za skręcenie tego do kupy i to tak, aby działało? Przed udzieleniem
    odpowiedzi zapoznaj się z serwisówką np. DELL Inspiron 15R. Następnie weź
    głęboki oddech i napisz jeszcze raz, że robisz to za 10 zł.

    JoteR

  • 24. Data: 2015-01-09 11:55:37
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    W dniu 2015-01-09 09:02, R.e.m.e.K pisze:

    > To pytanie jak do Macka. Jak uwalisz niechcacy lapka to co zrobisz?

    Najlepiej Wykupić OC w działalności gospodarczej.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 25. Data: 2015-01-09 12:35:07
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 09 Jan 2015 11:55:37 +0100, Piotr Rezmer napisał(a):

    > Najlepiej Wykupić OC w działalności gospodarczej.

    Dobrze kombinujesz, zobaczymy co chlopaki z tym zrobia ;-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 26. Data: 2015-01-10 00:16:18
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-01-09 o 09:42, JoteR pisze:
> [...]
    > odpowiedzi zapoznaj się z serwisówką np. DELL Inspiron 15R. Następnie weź
    > głęboki oddech i napisz jeszcze raz, że robisz to za 10 zł.
    Jakie rozkręcenie??? Podtykałem człowiekowi pod nos wyciągniętą płytę
    główną.

    Maciek

  • 27. Data: 2015-01-10 00:22:18
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-01-09 o 09:01, R.e.m.e.K pisze:
> [...]
    glowna to
    > odkupisz lapka czy powiesz "sorry, nie udalo sie, uszkodzilem lapka calkiem, kup se
    Dokładnie tak bym powiedział. A teraz zastanów się co bym usłyszał od
    gościa, który naprawia za "50 do 100zł". Już widzę jak mi kupuje nową
    płytę główną, albo nowego laptopa. A w sądzie zapewne mógłbym mu
    udowodnić niezwykle wiele rzeczy, bo przecież na pewno dałby mi
    podpisaną kopię zlecenia naprawy :->

    Maciek

  • 28. Data: 2015-01-10 01:28:45
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Maciek" napisał:

    > Jakie rozkręcenie??? Podtykałem człowiekowi pod nos wyciągniętą płytę
    > główną.

    To smutne, że w tak młodym wieku wykazujesz tak zaawansowaną sklerozę.
    Pozwolę sobie odświeżyć ci pamięć:

    > Nie widzę problemu.

    Więc nie pszemol [*], bo nie ty człowiekowi, ino człowiek tobie chciał
    przynieść swojego *lapka* (dla ułatwienia: "lapek" to nie jest płyta główna
    jeno kompletny laptop) a ty nie widziałeś problemu w przelutowaniu elementu
    na płycie głównej tegoż laptopa za 5 czy 10 zł.
    Robisz to bez rozkręcania laptopa? Serio? Chapeau bas ;->

    [*] pszemolić - odwracać kota ogonem, czynność wykonywana z upodobaniem na
    grupach dyskusyjnych przez Pszemola i - jak widać - nie tylko przez niego.

    JoteR

  • 29. Data: 2015-01-10 10:22:30
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-01-10 o 01:28, JoteR pisze:
> [...]
    > na płycie głównej tegoż laptopa za 5 czy 10 zł.
    > Robisz to bez rozkręcania laptopa? Serio? Chapeau bas ;->
    Sam nie odwracaj. Poprosił o _taką_ naprawę. Moja polegała na wymianie
    elementu SMD na wyjętej płycie głównej, a nie sprowadzaniu laptopa z
    Kambodży prywatnym transportem, suszenie z kambodżańskiego błota,
    rozebranie, wymiana elementu, złożenie, osobiste odwiezienie i
    udzielenie gwarancji z czasem reakcji 3h.

    Maciek

  • 30. Data: 2015-01-10 15:58:27
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Piotr Rezmer" <p...@b...pl> wrote in message
    > Najlepiej Wykupić OC w działalności gospodarczej.

    watpie
    co do zasady skladki przeciez zawsze sa liczone tak zeby ubezpieczyciel
    na tym zarobil, wiec moze to miec sens w przypadku kiedy chce sie
    ograniczyc ryzyko podczas sporadycznych napraw bardzo kosztownych
    rzeczy, ale na codzien musi byc poprostu nieoplacalne

    --
    http://db.org.pl/