  • 11. Data: 2015-01-07 21:17:06
    Temat: Re: naprawiacie monitory?
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 07 Jan 2015 20:50:05 +0100, Maciek napisał(a):

    > Symboliczną? No nie żartuj. Poszedłem do "naprawiacza laptopów" i
    > zapytałem ile będzie mnie kosztowała naprawa polegająca na wyciągnięciu
    > hot airem wskazanego przeze mnie elementu smd i wstawienie w to miejsce
    > nowego. "50 do 100 zł". Dodam, że element niezwykle skomplikowany bo to
    > bezpiecznik, a wartość laptopa jakieś 500zł :-)

    Ok, i jak sobie poradziles?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 12. Data: 2015-01-07 22:22:08
    Od: "Kamil" <k...@t...pl>

    Użytkownik "Maciek" napisał:

    > kosztowała naprawa ... "50 do 100 zł".
    > a wartość laptopa jakieś 500zł :-)

    Doskonale opisałeś sytuację. Gdyby Twój laptop kosztował 5000 zł, to cena za
    naprawę była by do przyjęcia. Takie serwisy posiadające sprzęt i kwalifikacje do
    wymiany pojedyńczych elementów istnieją siłą rozpędu. Założone w czasach, kiedy
    telewizor kosztował kilka/kilkanaście penji. Wielu z moich znajomych naprawiaczy
    RTV ogranicza się do wymiany całych modułów, co nie wymaga specjalistycznych
    narzędzi, albo przerzuciło się na diagnostykę komputerów samochodowych, gdzie
    stosunek ceny sprzętu do kosztów naprawy ma się jak 1:50. To cała filozofia
    opłacalności serwisu. Znak czasu.

    pzdr

  • 13. Data: 2015-01-08 00:37:11
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-01-07 o 21:17, R.e.m.e.K pisze:
    > Ok, i jak sobie poradziles?
    Zdrutowałem gada zwykłą kolbą :-)

    Maciek

  • 14. Data: 2015-01-08 11:04:30
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 08 Jan 2015 00:37:11 +0100, Maciek napisał(a):

    > Zdrutowałem gada zwykłą kolbą :-)

    A czy gdybym przyniosl Ci mojego lapka i poprosil o taka naprawe to podjalbys sie za
    5 czy
    10 zl?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 15. Data: 2015-01-08 20:50:11
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ostatnio się przypadkiem dowiedziałem, instalacja windowsa 70 pln netto...

  • 16. Data: 2015-01-08 23:25:06
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-01-08 o 11:04, R.e.m.e.K pisze:
    > A czy gdybym przyniosl Ci mojego lapka i poprosil o taka naprawe to podjalbys sie
    za 5 czy
    > 10 zl?
    Nie widzę problemu.

    Maciek

  • 17. Data: 2015-01-09 00:12:13
    Od: miab <m...@w...pl>

    > ostatnio się przypadkiem dowiedziałem, instalacja windowsa 70 pln netto...

    Za tyle to nie da się tego zrobić porządnie.
    Chyba że partyjno pisowsko znizko i Jojo.

    miab

  • 18. Data: 2015-01-09 06:16:17
    Od: krzychu <k...@g...com>

    "R.e.m.e.K" <p...@w...pl> Wrote in message:
    > Dnia Wed, 7 Jan 2015 19:43:44 +0100, JoteR napisa?(a):

    > No wiesz, zakladam, ze glupek ma zwykly, tani monitor, a dzis mozna kupic NOWY
    monitor
    > tego rodzaju za grosze, wiec naprawa musi byc symboliczna lub ...zadna :-)
    >
    > --
    > pozdro
    > R.e.m.e.K

    padl mi samsung 740n nie wyswietlal obrazu nie widzialem sensu
    naprawiac kupilem 24 cale
    --

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 19. Data: 2015-01-09 07:21:58
    Od: "nadporucznik" <s...@w...pl>

    Uzytkownik "krzychu" <k...@g...com> napisal w wiadomosci

    > padl mi samsung 740n nie wyswietlal obrazu nie widzialem sensu
    > naprawiac kupilem 24 cale
    > --

    A ja widzialem sens.
    W firmie mam kilka takich monitorów i objaw j/w.
    Rozebralem, wymienilem wybulone konndensatory
    i zaczely dzialac jak nowe.
    Koszt: 5zl i 20 minut.
    --
    nadporucznik
    s...@w...pl

  • 20. Data: 2015-01-09 08:42:43
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    On 2015-01-08 11:04, R.e.m.e.K wrote:

    > A czy gdybym przyniosl Ci mojego lapka i poprosil o taka naprawe to podjalbys sie
    za 5 czy
    > 10 zl?

    Za 10 zł porządnie robię takie drobiazgi,
    Ba! Najbardziej lubię takie małe robótki.