  • Data: 2014-03-19 12:07:19
    Temat: Re: naprawa pompy wtryskowej
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik abn140 a...@g...com ...

    > tak ale tylko przy koszmarnych mrozach. w instrukcji do spirintera cdi,
    > pierwszego tego, stalo ze przy wielkich mrozach mozna dolac nawet do 20
    > proc. PB.
    > zdziwilo mnie to bo to chyba duzo za duzo.....

    To że dolewało się pare litrów na zbiornik to jest jasne i klarowne.
    Ale jeżeli ja dolewam i do tego jeszcze stacja dolewa to juz robi sie tego
    paliwa troche duzo.
    A dodatkowo osoba ktora mi tak zeznawała twierdziła, ze te ilosci sa spore,
    wieksze niz 20%...

    W sumie cos w tym jest - ostatnio wylało mi sie troche ON na podjazd.
    Rano prawie nie było sladu po plamie.
    ON by tak nie wyparował, zostawiłby tłustą plamę. Dziwne...