    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: naprawa monitora PC, zmiana świetlówki na LED-y
    Date: Sun, 21 Feb 2016 14:34:05 +0100

    Użytkownik "szod" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:56c9aad6$0$663$65785112@news.neostrada.pl...

    > I kupi kolejne używane "coś" co może się w każdej chwili zepsuć. Jak komuś
    > szkoda czasu na naprawę, to może tak robić.

    Ja tam wychodzę z załozenia, że lepiej poświęcić trochę czasu, złapać
    problem "przy samej dupie", i mieć satysfakcję, że "temi rencamy" COŚ się
    zrobiło, że wiemy CO, że najprawdopodobniej mamy spokój na lata. Ja sobie co
    jakiś czas dość rzadko, jadę na giełdę komputerowa kupić złom dyskowy. Po
    co? (to się nogi nocą) Dla zabawy, bo mam chęć i najważniejsze - BO MOGĘ i
    "po to, abyś się pytał". Już z 10 dysków wyłuskałem 5 sprawnych, mam za 25
    zyla 5 sprawnych dysków, tak, wiem, to loteria. Daje to pewien dreszczyk "co
    zastanę w domu" jak podepnę pod kompa? Jeden nie odpalił w ogóle, jednego
    już z kwartał męczę po kawałku, bo się zamraża przy zapisie i mam czym ręce
    zająć. Mnie na nudę szkoda czasu, krzywdy nikomu nie robię, co myślę, że też
    jest istotne, a za własne działam. Kupuję złom dyskowy z pełną świadomością
    skutków, które mogą z tego wyniknąć. A jeszcze dotargać to do domu, bo to
    nie takie lekkie...

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.