  • 1. Data: 2010-05-23 11:46:39
    Temat: największe szkoły jazdy
    Od: <p...@i...pl>

    Dla celów pisanej pracy dyplomowej poszukuję największych szkół jazdy w
    całym kracju.
    Chodzi o szkoły największe pod względem obsługiwanych katgorii jak i
    obsługiwanych kursantów.
    W necie znalazłem sporo różnych statystyk, które nie niosą jednak informacji
    o intersujących mnie danych.
    Co parawda dabe te dają jakiś pogląd ale nie zawsze jest on właściwy.

    Prośba do grupowiczów:
    Proszę o podanie na forum znanych wam dużych szkoł jazdy z jakimi
    zetkneliście się.
    Proszę o podanie nazwy i miejscowości - ewentualnie adresu oraz dodatowego
    komentarza.

    Z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2010-05-23 17:28:17
    Temat: Re: największe szkoły jazdy
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 23 May 2010 11:46:39 +0200, <p...@i...pl> wrote:
    >Dla celów pisanej pracy dyplomowej poszukuję największych szkół jazdy w
    >całym kracju.

    A gdzies z WORD/WK nie ma statystyk ? W koncu zbieraja zaswiadczenia o
    ukonczeniu kursu.

    Sa w ogole jakies ogolnopolskie szkoly ? Wydaje mi sie ze tu
    rozdrobnienie panuje.

    J.

  • 3. Data: 2010-05-24 09:39:04
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 23 Maj, 11:46, <p...@i...pl> wrote:
> [...]
    > zetkneliście się.
    > Proszę o podanie nazwy i miejscowości - ewentualnie adresu oraz dodatowego

    Ja bym zapytał na forum prawko.pl. Czasami tam bywam, jest masa ludzi,
    którzy wiedzą co w trawie piszczy.