eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikanajszybszy miernik częstotliwości na podstawie na mikroprocesorze 8 cyfr › Re: najszybszy miernik częstotliwości na podstawie na mikroprocesorze 8 cyfr
  • Data: 2012-03-22 15:52:21
    Temat: Re: najszybszy miernik częstotliwości na podstawie na mikroprocesorze 8 cyfr
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Am 22.03.2012 08:45, schrieb jedrek:

    > Licznik budowany na piechotę na 74LS90 wysiada w okolicy ~60MHz,
    > budowany na 74HC390 wysiada w okolicy ~80MHz.
    > Licznik w PFL-28A na 74S112 na pierwszej cyfrze pada w okolicy 100MHz

    A na 11C90? Tylko pewnie już nie dostaniesz. Ja mam zrobiony
    częstościomierz z piecykiem, z prescalerem chodzi dość dobrze do 2.4GHz,
    na więcej nie miałem wzorca. Zrobiony z zestawu ELV na jakimś 8051
    klonie, chyba. Schemat mam, ale nie chce mi się po niego iść (jakieś
    500m do drugiego biura)

    Waldek

    PS

    serce mi się kraje, bo wyrzucamy akurat mnóstwo sprzętu pomiarowego do
    audio. Też częstościomierze na NIXI :-(