  • 11. Data: 2012-01-01 06:16:54
    Temat: Re: najszybsza ciężarówka w republice bananowej RP to ...
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-12-31 19:05, Grejon pisze:

    > Ja dobrze widzę, że tam jest ograniczenie do 20?

    Dureń jesteś i tyle ;)

    Mówi się:

    CO JA PACZE ?

  • 12. Data: 2012-01-01 17:30:50
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-31 19:03, AZ pisze:

    > Wolne zarty! Powiedzial, ze bledy sie zdarzaja ale to margines i nic sie
    > nie dzieje jak ktos raz na jakis czas zaplaci 200-300 PLN mandatu,
    > pewnie niektorym zabiora PJ ale to nadal margines i nic sie nie dzieje.

    Niestety muszę zaprzeczyć powyższym stwierdzeniom, które mi przypisują
    autorstwo tych/takich wypowiedzi. Nie będę Wam w tym sporcie
    przeszkadzał, ale nawet trollować to trzeba umieć, a tak to wychodzi,
    że tak powiem...

  • 13. Data: 2012-01-01 21:42:40
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Artur Maśląg

> [...]
    > autorstwo tych/takich wypowiedzi. Nie będę Wam w tym sporcie
    > przeszkadzał, ale nawet trollować to trzeba umieć, a tak to wychodzi, że

    Ciekawe, że zawsze, gdy mowa o "trollu Arturze" to od razu myślisz, że o
    Ciebie chodzi. Niestety, nie jesteś już liderem trollowania na PMS-ie.
    Koniotrolla będzie Ci ciężko przebić. :)

  • 14. Data: 2012-01-01 21:46:23
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-01, to <t...@i...pl> wrote:

    > Niestety, nie jesteś już liderem trollowania na PMS-ie.
    > Koniotrolla będzie Ci ciężko przebić. :)

    Prawdziwa gra o tron.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2012-01-01 22:24:52
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AZ

    > Prawdziwa gra o tron.

    Ale żeby król abdykował na rzecz konia?!

  • 16. Data: 2012-01-01 22:40:47
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-01, to <t...@i...pl> wrote:

    > Ale żeby król abdykował na rzecz konia?!

    Tacy to krolowie teraz...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2012-01-01 22:46:22
    Od: Grejon <g...@g...com>

    > CO JA PACZE ?

    To internetem teraz rządzą Paczyści?

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 18. Data: 2012-01-02 07:52:03
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-01 21:42, to pisze:
    > Artur Maśląg

    > Ciekawe, że zawsze, gdy mowa o "trollu Arturze" to od razu myślisz, że o
    > Ciebie chodzi.

    Kiepska manipulacja, ale jak pisałem - bawcie się dobrze.

  • 19. Data: 2012-01-02 08:40:53
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Grejon" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > To internetem teraz rządzą Paczyści?