  • 21. Data: 2009-01-06 09:00:51
    Temat: Re: najpopularniejszy program do projektowania PCB?
    Od: "Sylwester Łazar" <g...@a...pl>

    > Rozumiem, że w dobie WEB 2.0 każda strona powinna mieć minimum 1MB
    > wielkości, minimum jeden banner flash, ajax i wstawkę z silverlight'a.
    >
    > Chyba już treść nie jest potrzebna -- a z tym akurat linkowana przez
    Ciebie
    > strona nie ma problemu.
    >
    > --
    > Roch Brada __o "Being a champion is redefining
    > feflik at gmail com _`\<,_ what's humanly possible."
    > http://gusioo.blogspot.com (_) (_) L a n c e A r m s t r o n g
    Dziękuję za dobre słowo.
    Aby jednak nie zaostrzać konfilktów, muszę przyznać, że jest jednak trochę
    zaniedbana.

    pozdrawiam
    Sylwester Łazar
    http://www.alpro.pl
    i projektowania PCB

  • 22. Data: 2009-01-06 12:19:23
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Użytkownik "Sylwester Łazar" <g...@a...pl> napisał w wiadomości
    (ciap)
    > Aby jednak nie zaostrzać konfilktów, muszę przyznać, że jest jednak trochę
    > zaniedbana.

    kwestia tła, pogarsza _trochę_ czytelność
    kilka drobnych zmian by sie...
    jakieś wygładzeniekrawedzi grafik, takie tam kosmetyczne...

    Włodek

  • 23. Data: 2009-01-06 13:18:25
    Od: Dariusz Zolna <a...@u...com>

    Sylwester Łazar pisze:
    > Dziękuję za dobre słowo.
    > Aby jednak nie zaostrzać konfilktów, muszę przyznać, że jest jednak trochę
    > zaniedbana.

    Wywalić piasek z tła (nie może być po prostu białe?), rozstrzelić tekst
    (zwłaszcza linki) i wystarczy. Nie będzie przynajmniej zmuszało do
    natychmiastowego opuszczenia ze względu na możliwość uszkodzenia wzroku :)

    Dariusz Żołna

  • 24. Data: 2009-01-06 14:36:35
    Od: Roch Brada <f...@g...com>

    Sylwester Łazar pisze:

    > Dziękuję za dobre słowo.
    > Aby jednak nie zaostrzać konfilktów, muszę przyznać, że jest jednak trochę
    > zaniedbana.

    Ja również nie chcę wywoływać flame z powodu wyglądu strony -- po prostu
    uważam, że liczy się treść, a nie ajaxy i inne bziumy ;-)

  • 25. Data: 2009-01-06 14:39:59
    Od: "Sylwester Łazar" <g...@a...pl>

> [...]
    > (zwłaszcza linki) i wystarczy. Nie będzie przynajmniej zmuszało do
    > natychmiastowego opuszczenia ze względu na możliwość uszkodzenia wzroku :)
    Również dziękuję.
    Usunięcie tła było proste.
    Z tym rozstrzeleniem tekstu to nie bardzo zrozumiałem.
    Czy chodzi o większe odstępy miedzy wierszami?

    pozdrawiam
    Sylwester Łazar
    http://www.alpro.pl
    i projektowania PCB

  • 26. Data: 2009-01-06 15:19:24
    Od: Dariusz Zolna <a...@u...com>

    Sylwester Łazar pisze:
    > Z tym rozstrzeleniem tekstu to nie bardzo zrozumiałem.
    > Czy chodzi o większe odstępy miedzy wierszami?

    Tak, chodzi mi o ten tekst na stronie startowej - jest go niewiele, a
    stłoczony taki i zlewa się w jedną całość.
    Te prehistoryczne ikonki przy danych kontaktowych można zmienić na
    bardziej przystające do współczesności albo zupełnie usunąć.
    W chwili obecnej strona wygląda (nie obraź się) jak zadanie z lekcji
    informatyki w liceum, 10 lat temu.
    Jeśli nie możesz zlecić tego profesjonaliście, to zrób ją czystą, bez
    niepotrzebnych obrazków i kolorków - odwiedzający skupi się na treści,
    nie będą go rozpraszały elementy, które ani nie dodają uroku ani nie
    niosą za sobą żadnej informacji.

    Pozdrawiam,
    Dariusz Żołna

  • 27. Data: 2009-01-06 16:42:16
    Od: Adam Jurkiewicz <a...@a...tegoniema.zonk.pl>

    Sylwester Łazar wrote:
    > Również dziękuję.
    > Usunięcie tła było proste.
    > Z tym rozstrzeleniem tekstu to nie bardzo zrozumiałem.
    > Czy chodzi o większe odstępy miedzy wierszami?

    Przede wszystkim nie używa się wielkich liter, które są bardzo nieczytelne
    dla oka.

    Wykonaj sobie taki test na kartce, napisz krótkie zdanie małymi i wielkimi
    literami, a później zamaluj powierzchnię każdej litery prostokątem i spróbuj
    przeczytać zdanie wtedy będzie wszystko jasne ;)

    Pozdrawiam,
    sword

    --
    e-mail: n...@a...tegoniema.zonk.pl
    www: http://ajpic.zonk.pl/

  • 28. Data: 2009-01-06 17:26:32
    Od: "Sylwester Łazar" <g...@a...pl>

    O.K.
    Dzięki wszystkim za cenne uwagi.
    Okazało się, że wątek trochę powędrował nie w tą stronę.
    Jeszcze jakiś student wykorzysta go w swojej pracy magisterskiej
    zatytułowanej:
    "Jak zwiększyć sprzedaż, poprzez nieciekawie wyglądającą stronę internetową"
    :-)
    W miarę wolnego czasu (pomiędzy projektami, kończeniem domu, opieką nad
    pięciorgiem małych następców taty i mamy) będę próbował www uzupełniać i
    poprawiać.
    Jednak nie ukrywam, że (jak dla wielu z Was) wygląd nie jest dla mnie
    priorytetem, choć fajnie by było
    chodzić co dzień w fajnym "gangu".
    Jeszcze raz dziękuję i życzę wszystkim w Nowym Roku, także tak miłych i
    pomocnych podpowiedzi, mimo, że zwracanie komuś uwagi jest często
    niezręczne.
    To wielka cecha jest wśród zalet umieć tak przekazać sedno.
    Doceniam to.

    pozdrawiam
    Sylwester Łazar
    http://www.alpro.pl
    i projektowania PCB

  • 29. Data: 2009-01-06 20:56:53
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    Roch Brada wrote:

    > ExpressPCB ma opcję File - Export DXF mechanical drawing i robi plik dxf,
    > ale czy to poprawny Gerber to pojęcia nie mam.

    DXF to nie gerber. DXF to format autocada.

    --
    Jerry1111

  • 30. Data: 2009-01-06 21:03:41
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    Sylwester Łazar wrote:
    > O.K.

    Pewnie za pozno obejrzalem strone i widze wersje 'normalna'. Tlo biale,
    wszystko w miare czytelne, czego ludziska sie czepiaja?

    ;-)

    --
    Jerry1111