  • Data: 2009-01-06 15:19:24
    Temat: Re: najpopularniejszy program do projektowania PCB?
    Od: Dariusz Zolna <a...@u...com> szukaj wiadomości tego autora

    Sylwester Łazar pisze:
    > Z tym rozstrzeleniem tekstu to nie bardzo zrozumiałem.
    > Czy chodzi o większe odstępy miedzy wierszami?

    Tak, chodzi mi o ten tekst na stronie startowej - jest go niewiele, a
    stłoczony taki i zlewa się w jedną całość.
    Te prehistoryczne ikonki przy danych kontaktowych można zmienić na
    bardziej przystające do współczesności albo zupełnie usunąć.
    W chwili obecnej strona wygląda (nie obraź się) jak zadanie z lekcji
    informatyki w liceum, 10 lat temu.
    Jeśli nie możesz zlecić tego profesjonaliście, to zrób ją czystą, bez
    niepotrzebnych obrazków i kolorków - odwiedzający skupi się na treści,
    nie będą go rozpraszały elementy, które ani nie dodają uroku ani nie
    niosą za sobą żadnej informacji.

    Pozdrawiam,
    Dariusz Żołna