  • 1. Data: 2009-06-29 20:08:04
    Temat: nagrywarka N i nagrywarka C+ tylko 2 kable - czy jest mozliwe korzystanie
    Od: "news.onet.pl" <h...@o...eu>

    Mam puszczone 2 kable od konwertera twin do dwóch dekoderów z nagrywaniem.
    Czy jest możliwe korzystanie albo z nagrywarki n albo c+ naprzemiennie nie
    jednoczesne (jakieś rozdzielacze gdyż nie mam już miejsca na kolejne 2
    kable) tak aby w pełni funkcjonalnie z nich korzystać? Macie jakieś pomysły
    ? :)

    Z góry dziękuję za odpowiedź

  • 2. Data: 2009-06-30 05:24:45
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    news.onet.pl pisze:
> [...]
    > naprzemiennie nie jednoczesne (jakieś rozdzielacze gdyż nie mam już
    > miejsca na kolejne 2 kable) tak aby w pełni funkcjonalnie z nich

    ciężka sprawa.
    konwerter quad i 2 x multiband converter.
    lub 2 ręczne przełaczniki?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debia Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 3. Data: 2009-06-30 11:29:06
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 30 Jun 2009 07:24:45 +0200, pawell32 napisał(a):
    > ciężka sprawa.
    > konwerter quad i 2 x multiband converter.

    A nie wystarczy quad i 2x diseq powieszone przy samym konwerterze?
    Nie trzeba będzie ciągnąć dodatkowych kabli, a oba dekodery będą mogły
    odtwarzać i nagrywać równocześnie.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 4. Data: 2009-06-30 12:23:17
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Jacek Osiecki pisze:

    > A nie wystarczy quad i 2x diseq powieszone przy samym konwerterze?
    > Nie trzeba będzie ciągnąć dodatkowych kabli, a oba dekodery będą mogły
    > odtwarzać i nagrywać równocześnie.
    >
    > Pozdrawiam,

    pytanie tylko jak za sterujesz przełącznikiem?
    poza tym nie ma w tym rozwiązaniu jednoczesnej pracy

  • 5. Data: 2009-06-30 16:10:15
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 30 Jun 2009 14:23:17 +0200, pawell32 napisał(a):
    > pytanie tylko jak za sterujesz przełącznikiem?
    > poza tym nie ma w tym rozwiązaniu jednoczesnej pracy

    Ech, popinkoliło mi się - oczywiście że diseq tu do niczego się nie nadaje :)
    Shame on me...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944