  • 1. Data: 2009-11-24 16:54:34
    Temat: nagrywanie rozmow przez komorke
    Od: "Joe" <t...@w...pl>

    Mam k800i.
    Potrzebuje moc nagrywac wszystkie rozmowy (wychodzace i przychodzace).
    Grzebanie w oprogramowaniu telefonu - odpada.

    Czy mozna to inaczej zalatwic? Np. nagrywac przez jakis program gdy tel jest
    podlaczony do PC?
    Albo jakas przystawka? Cokolwiek?

  • 2. Data: 2009-11-24 19:34:19
    Temat: Re: nagrywanie rozmow przez komorke
    Od: slaweks <s...@s...cz>

    On 24 Lis, 17:54, "Joe" <t...@w...pl> wrote:
    > Mam k800i.
    > Potrzebuje moc nagrywac wszystkie rozmowy (wychodzace i przychodzace).
    > Grzebanie w oprogramowaniu telefonu - odpada.

    w k750i łatwo się grzebie i łatwo zaciera ślady.
    Więc w k800 musi być podobnie.

    > Czy mozna to inaczej zalatwic? Np. nagrywac przez jakis program gdy tel jest
    > podlaczony do PC?
    > Albo jakas przystawka? Cokolwiek?

    Skoro jest zestaw słuchawkowy to i jest wyjście audio do komputera.

  • 3. Data: 2009-11-24 20:46:07
    Od: "Joe" <t...@w...pl>

    > w k750i łatwo się grzebie i łatwo zaciera ślady
    > Więc w k800 musi być podobnie.

    Nie o to chodzi.
    Nie wchodzac w szczegoly, nagrywanie moze byc jawne (zadne zacieranie
    sladow, urzadzenia szpiegowskiej itp.).
    Po prostu potrzebuje szybkiego rozwiazania, nie znam sie na tyle na
    telefonach.

    > Skoro jest zestaw słuchawkowy to i jest wyjście audio do komputera.

    Ok, ale czym to nagrac? Jaki program? Nie widzialem kabla do k800i z
    koncowka jak od mikrofonu (do wejscia audio).

  • 4. Data: 2009-11-24 21:52:19
    Od: arek <a...@g...com>

    On 24 Lis, 21:46, "Joe" <t...@w...pl> wrote:
    > Ok, ale czym to nagrac? Jaki program? Nie widzialem kabla do k800i z
    > koncowka jak od mikrofonu (do wejscia audio).

    A podobno Polska to kraj zaradnych ludzi.

    Kabelek marki SonyEricsson, z odczepianymi sluchawkami na jack
    (3,5mm).

    Odczepiasz sluchawki i masz kabelek telefon <--> gniazdo jack
    z jednej strony i wejscie do komputera (gniazdo jack).

    Czego brakuje? Kabla z dwoma wtyczkami jack.

    Do kupienia, zlutowania (albo kupienia zlutowanego w elektronicznym).

    Jakim programem nagrywac? Litosci. W najgorszym wypadku
    bedzie to Windows Media Player (ja uzywam Audacity, ale dla
    Ciebie moze byc za skomplikowane, bez urazy).

    Powodzenia.

  • 5. Data: 2009-11-24 21:56:40
    Od: "Joe" <t...@w...pl>

    > Jakim programem nagrywac? Litosci. W najgorszym wypadku
    > bedzie to Windows Media Player (ja uzywam Audacity, ale dla
    > Ciebie moze byc za skomplikowane, bez urazy).

    To ze mikrofon mozna nagrac WMP to ja wiem...

    Pytalem, bo nie spotkalem sluchawek z takim zakonczeniem.
    W momencie gdy podlaczamy zwyklym kablem do USB, to WMP nie ma
    zastosowania...

  • 6. Data: 2009-11-25 20:39:45
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Tue, 24 Nov 2009 17:54:34 +0100, Joe napisał(a):

    > Czy mozna to inaczej zalatwic? Np. nagrywac przez jakis program gdy tel jest
    > podlaczony do PC?
    > Albo jakas przystawka? Cokolwiek?

    a może nagrywać na dyktafon ?

    http://tiny.pl/hx5rc

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    DTP 2006
    http://foto.3mam.net/album2/DTP-2006/index.php

  • 7. Data: 2009-11-26 20:22:47
    Od: slaweks <s...@s...cz>

    On 24 Lis, 21:46, "Joe" <t...@w...pl> wrote:

> [...]
    > sladow, urzadzenia szpiegowskiej itp.).
    > Po prostu  potrzebuje szybkiego rozwiazania, nie znam sie na tyle na

    Zacieranie śladów to w kwestii jeśli telefon jest na gwarancji. Robisz
    aktualizację telefonu
    oryginalnym oprogramowaniem i masz oryginalny soft sprzed ewentualnej
    przeróbki.

    Chyba jest patch do k750i (trzeba by poszukać czy jest do k800i),
    który wyłącza
    przykre pikanie podczas nagrywania. Jest to niezgodne z prawem w
    kwestii nagrywania
    osób bez ich wiedzy ale Ziobro...
    Musisz zrobić sobie skrót w telefonie i podczas rozmowy włączasz
    nagrywanie
    w dowolnym momencie.

  • 8. Data: 2009-11-27 07:39:29
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Thu, 26 Nov 2009 12:22:47 -0800 (PST), slaweks <s...@s...cz>
    wrote:

> [...]
    >który wyłącza
    >przykre pikanie podczas nagrywania. Jest to niezgodne z prawem w

    A możewsz podać podstawę prawną tego że to niezgodne z prawem? Tzn.
    nagrywanei swoich rozmów? Bo wielu ludzi wielokrotnie tak twierdzi ale
    jak dotąd nie spotkałem się z uzasadnieniem prawnym jakoby taki wymóg
    w Polsce istniał. Ot chociażby mieliśmy kilka dni temu aferę z
    klientem jakiegoś banku którego windykator mocno obrażał. Nagranie
    poszło nawet w TV. I co? I nic. Bank - mający zapewne kasę na
    prawników którzy potrafiliby wykazać ze nagranie bło robione
    nielegalnie - nawet się nei zająknął na ten temat.

    Odnosze wrażenie że to takie "urban legend" - wszyscy powtarzają a jak
    chcesz się dowiedzieć szczegółów to nikt nic nie wie i widział to
    szwagier kuzynkiu teścia. ;-)

    Zdrówko

  • 9. Data: 2009-11-27 13:36:14
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> Odpowiedz na

    > Odnosze wrażenie że to takie "urban legend" - wszyscy powtarzają a jak
    > chcesz się dowiedzieć szczegółów to nikt nic nie wie i widział to
    > szwagier kuzynkiu teścia. ;-)

    Wszystko bierze się stąd, ze jest jakiś kraj w UE który ma naprawdę ustawę
    która zabrania nagrywać bez jakiś tam procedur. Ale to na 100% nie jest
    polska.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski