  • Data: 2011-11-21 14:20:29
    Temat: Re: nadk3adka na klamki
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-11-21, Marcin N <m...@w...onet.pl> wrote:

    > Jak sterujesz tym zaworem? Nie sztuka kupić wężyki i zbiorniczek za
    > grosze. Ja dałem się namówić na motooilera właśnie z powodu fajnego
    > sterowania.

    Plusem ze stacyjki. Zrobilem wczesniej modul gdzie sobie ustawialem
    dlugosc impulsu i jak czesto sie pojawial, po 3 dniach wywalilem i
    spialem na sztywno. Koncowka Scottoilera ma taki przelot ze przy oleju
    80W90 moze byc caly czas otwarty.

    Nie mam glowy do jakiejs regulacji i zastanawiania sie czy dac wiecej
    czy mniej, w lecie moze czesciej felga sie brudzi, w deszczu to lancuch
    sie nasmaruje po deszczu, w zimie tez dzialalo. Naped przelatal 60 kkm
    (z wymiana przedniej zebatki po 30 kkm) wiec uznalem, ze swoje zadanie
    spelnia.

    --
    Artur
    ZZR 1200