-
11. Data: 2012-10-02 14:52:41
Temat: Re: nabijanie w CNG
Od: BartekK <s...@d...org>
W dniu 2012-10-01 21:33, megrims pisze:
> W dniu 2012-04-11 01:21, Pa_blo pisze:
> (ciach)
>>
> A da się to wsadzić do w216 z v12 biturbo?
>
> Jak to zrobię, to może żona wystąpi z pozwem
> rozwodowym :D
To raczej polecałbym instalację na holtzgaz, z gustownym zbiornikiem
peletów.
--
| Bartłomiej Kuźniewski
| s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
173
-
12. Data: 2012-10-02 15:47:58
Temat: Re: nabijanie w CNG
Od: megrims <m...@i...pl>
W dniu 2012-10-02 13:51, t? pisze:
> megrims wrote:
>
>> :( nie zadziałał.
>
> A numer "jeżyk dzisiaj śpi z nami" wypróbowałeś?
>
>> Ale może zagazowanie V12 zadziała ;)
>
> Myślę, że to bardzo rozsądny pomysł, w końcu lepiej płacić mniej niż
> więcej za paliwo.
>
>> Yeti to nawet mi
>> się bardzo podoba. Szkoda tylko, że nie zrobili jakiejś wersji szybszej.
>> Np. z silnikiem V6 TDI biturbo 313 KM. Fajnie to by jeździło.
>>
>> 140KM i DSG to niestety trochę szybszy żółw.
>
> Ze 180 KM da się zrobić samym programem. Jeszcze najlepiej jakiś większy
> intercooler, żeby nie puchł i będzie jakoś jeździć.
>
> PS. Skody są fajne i się nie psują, szkoda, że jedną rozbiłem.
>
Na razie jest na gwarancji więc nie będę się bawił w czipowanie.
W sumie to sie zastanawiam: czy silnik 2.0 140 i 2.0 170 to ten
sam silnik mechanicznie, czy jednak inny. I pytanie czy to DSG
wytrzyma.
--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....
-
13. Data: 2012-10-02 17:43:17
Temat: Re: nabijanie w CNG
Od: tÎż
BartekK wrote:
> To raczej polecałbym instalację na holtzgaz, z gustownym zbiornikiem
> peletów.
Ciekawym pomysłem jest też samodzielne malowanie plastidipem:
http://www.youtube.com/watch?v=bgha_fKlJIw
Po wszystkim można łatwo usunąć. ;)
--
ss??q s? ??u??ou??
-
14. Data: 2012-10-02 17:52:59
Temat: Re: nabijanie w CNG
Od: tÎż
megrims wrote:
> Na razie jest na gwarancji więc nie będę się bawił w czipowanie. W sumie
> to sie zastanawiam: czy silnik 2.0 140 i 2.0 170 to ten sam silnik
> mechanicznie, czy jednak inny.
Pewnie jak zwykle różni się jakimiś szczegółami osprzętu, ew. jakimiś
jeszcze drobiazgami.
> I pytanie czy to DSG wytrzyma.
Lekki chiptuning na pewno. ;)
--
ss??q s? ??u??ou??