  • 11. Data: 2012-10-02 14:52:41
    Temat: Re: nabijanie w CNG
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-10-01 21:33, megrims pisze:
    > W dniu 2012-04-11 01:21, Pa_blo pisze:
    > (ciach)
    >>
    > A da się to wsadzić do w216 z v12 biturbo?
    >
    > Jak to zrobię, to może żona wystąpi z pozwem
    > rozwodowym :D
    To raczej polecałbym instalację na holtzgaz, z gustownym zbiornikiem
    peletów.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 12. Data: 2012-10-02 15:47:58
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-10-02 13:51, t? pisze:

    > A numer "jeżyk dzisiaj śpi z nami" wypróbowałeś?

    > Myślę, że to bardzo rozsądny pomysł, w końcu lepiej płacić mniej niż
    > więcej za paliwo.

    > Ze 180 KM da się zrobić samym programem. Jeszcze najlepiej jakiś większy
    > intercooler, żeby nie puchł i będzie jakoś jeździć.
    >
    > PS. Skody są fajne i się nie psują, szkoda, że jedną rozbiłem.

    Na razie jest na gwarancji więc nie będę się bawił w czipowanie.
    W sumie to sie zastanawiam: czy silnik 2.0 140 i 2.0 170 to ten
    sam silnik mechanicznie, czy jednak inny. I pytanie czy to DSG
    wytrzyma.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 13. Data: 2012-10-02 17:43:17
    Od: tÎż

    BartekK wrote:

    > To raczej polecałbym instalację na holtzgaz, z gustownym zbiornikiem
    > peletów.

    Ciekawym pomysłem jest też samodzielne malowanie plastidipem:
    http://www.youtube.com/watch?v=bgha_fKlJIw

    Po wszystkim można łatwo usunąć. ;)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 14. Data: 2012-10-02 17:52:59
    Od: tÎż

    megrims wrote:

    > Na razie jest na gwarancji więc nie będę się bawił w czipowanie. W sumie
    > to sie zastanawiam: czy silnik 2.0 140 i 2.0 170 to ten sam silnik
    > mechanicznie, czy jednak inny.

    Pewnie jak zwykle różni się jakimiś szczegółami osprzętu, ew. jakimiś
    jeszcze drobiazgami.

    > I pytanie czy to DSG wytrzyma.

    Lekki chiptuning na pewno. ;)

    --