-
71. Data: 2016-05-19 14:25:02
Temat: Re: na przejezdzie
Od: "T." <k...@i...pl>
W dniu 2016-05-19 o 14:23, J.F. pisze:
> Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:nhk3ri$kvp$...@d...me...
> J.F. wrote:
>>>>>> Sygnalizacja pociągu nie ma nic do rzeczy
>>>>> Ale moglaby pomoc kierowcy w decyzji, ze trzeba gaz do dechy i
>>>>> przez szlaban, a nie czekac az droznik zauwazy :-)
>>>> co jeszce potrebujesz by stwierdzić, że zaraz nadjedzie pociąg oprócz
>>>> opuszczonych zapór?
>>
>>> Ale jak zaraz ?
>>> 10s, 30s, 60?
>
>> tu masz
>> <>https://www.youtube.com/watch?v=Bgl6lM7akpg>
>> od zapalenia świateł do zamknięcia zapór 15s do pociągu 2 minuty
>
> No to 2 minuty to kupa czasu na podniesienie i wypuszczenie :-)
>
>>> Starczy czasu na zauwazenie i podniesienie zapory, czy dopytac kolegi
>>> gdzie ten przejazd ktory nie miga i polamac kolei troche szlabanow ?
>
>> nie wiem czemu bronisz uparcie idioty, który złamał przepisy i podstawy
>> własnego i cudzego bezpieczeństwa
>
> No wiesz - na 99.9% jest jak piszesz, ale moze jednak zdarzyl sie ten
> 0.1% i jest niewinny.
> Kiedys sie tobie moze zdarzyc i potem grzywna bedzie wysoka, bo przeciez
> tez jestes idiota, a kolej nie :-)
>
>>>>> Za to idiota zrobil przejazd automatyczny bez polzapor :-)
>>>> nie. nteligentni inaczej je objeżdżają a potem mają pretensje, że ich
>>>> pociąg rozjechał
>>> Ale chyba lepiej pozwolic im miec bezpodstawne pretensje niz uwiezic
>>> kogos na torach ?
>
>> czym uwięzić? piszesz jakbyś nigdy zapory nie widział
>
> widzialem - i uwiezic moze, co mamy na filmie.
>
>> masz idiotów na półzaporach
>> <https://www.youtube.com/watch?v=EQN6ruuQdH8>
>> mówisz, że mało czasu minęło od zamknięcia do pociągu?
>
> Chyba wlasnie za duzo, skoro tak omija.
> Zreszta masz tu chyba przyklad, ze automatyka kolejowa sie psuje
> Bo pociagu sie jakos nie doczekalem, a filmujacy ... sam postanowil
> przejechac ?
>
> Ale w czym problem ? Kierowca omija na wlasna odpowiedzialnosc.
> Paru takich sie rozbije, reszta bedzie bardziej uwazac.
>
> Tu masz ... ostrozny czy idiota ?
> https://www.youtube.com/watch?v=65dvWoysvTQ
>
> J.
>
>
I na tym filmiku widać, jak strasznie trudno jest wyłamać takie zapory...
T.
-
72. Data: 2016-05-19 14:38:11
Temat: Re: na przejezdzie
Od: masti <g...@t...hell>
J.F. wrote:
> Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:nhk3ri$kvp$...@d...me...
> J.F. wrote:
>>>>>>Sygnalizacja pociągu nie ma nic do rzeczy
>>>>> Ale moglaby pomoc kierowcy w decyzji, ze trzeba gaz do dechy i
>>>>> przez szlaban, a nie czekac az droznik zauwazy :-)
>>>>co jeszce potrebujesz by stwierdzić, że zaraz nadjedzie pociąg
>>>>oprócz
>>>>opuszczonych zapór?
>>
>>> Ale jak zaraz ?
>>> 10s, 30s, 60?
>
>>tu masz
>><>https://www.youtube.com/watch?v=Bgl6lM7akpg>
>>od zapalenia świateł do zamknięcia zapór 15s do pociągu 2 minuty
>
> No to 2 minuty to kupa czasu na podniesienie i wypuszczenie :-)
a jaśnie pan kierowca to mózg wyłączył?
>
>>> Starczy czasu na zauwazenie i podniesienie zapory, czy dopytac
>>> kolegi
>>> gdzie ten przejazd ktory nie miga i polamac kolei troche szlabanow
>>> ?
>
>>nie wiem czemu bronisz uparcie idioty, który złamał przepisy i
>>podstawy
>>własnego i cudzego bezpieczeństwa
>
> No wiesz - na 99.9% jest jak piszesz, ale moze jednak zdarzyl sie ten
> 0.1% i jest niewinny.
> Kiedys sie tobie moze zdarzyc i potem grzywna bedzie wysoka, bo
> przeciez tez jestes idiota, a kolej nie :-)
aha. A gdyby tu kiedyś było przedszkole? w przyszłości
>
>>>>> Za to idiota zrobil przejazd automatyczny bez polzapor :-)
>>>>nie. nteligentni inaczej je objeżdżają a potem mają pretensje, że
>>>>ich
>>>>pociąg rozjechał
>>> Ale chyba lepiej pozwolic im miec bezpodstawne pretensje niz
>>> uwiezic
>>> kogos na torach ?
>
>>czym uwięzić? piszesz jakbyś nigdy zapory nie widział
>
> widzialem - i uwiezic moze, co mamy na filmie.
uwięzić to zdecydowana przesada skoro szlaban daje się rekami wyjąć
>>masz idiotów na półzaporach
>><https://www.youtube.com/watch?v=EQN6ruuQdH8>
>>mówisz, że mało czasu minęło od zamknięcia do pociągu?
>
> Chyba wlasnie za duzo, skoro tak omija.
> Zreszta masz tu chyba przyklad, ze automatyka kolejowa sie psuje
> Bo pociagu sie jakos nie doczekalem, a filmujacy ... sam postanowil
> przejechac ?
>
> Ale w czym problem ? Kierowca omija na wlasna odpowiedzialnosc.
> Paru takich sie rozbije, reszta bedzie bardziej uwazac.
nieboszczykom w pociągu będzie wszystko jedno czyja była
odpowiedzialność
--
Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
-
73. Data: 2016-05-19 15:02:54
Temat: Re: na przejezdzie
Od: Shrek <...@w...pl>
On 19.05.2016 14:23, J.F. wrote:
> Tu masz ... ostrozny czy idiota ?
> https://www.youtube.com/watch?v=65dvWoysvTQ
Ten odcinek bym poświęcił tym, co twierdzą, że ciężarówka to za mało,
żeby taaaakiiiie rury wyłamać;)
Shrek
-
74. Data: 2016-05-19 15:03:26
Temat: Re: na przejezdzie
Od: Shrek <...@w...pl>
On 19.05.2016 10:16, J.F. wrote:
> Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:nhhss0$al0$...@n...news.atman.pl...
> On 18.05.2016 13:46, J.F. wrote:
>>> Przeciez widac - stoi przed szlabanem blokujacym wyjazd.
>>> Nie wiem czy wjechal przepisowo, ale mozna chyba przyjac, ze jakby
>>> uslyszal sygnal pociagu, to by przez szlaban wyjechal.
>
>> Jakby zakładać, że dział logicznie to stałby przed przejazdem. Albo miał
>
> Trudno powiedziec co sie dzialo wczesniej, wiec moze nie osadzajmy
> bezpodstawnie.
A może poszli do lasu.
Shrek
-
75. Data: 2016-05-19 15:11:50
Temat: Re: na przejezdzie
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:nhkdhn$nsn$...@n...news.atman.pl...
On 19.05.2016 14:23, J.F. wrote:
>> Tu masz ... ostrozny czy idiota ?
>> https://www.youtube.com/watch?v=65dvWoysvTQ
>Ten odcinek bym poświęcił tym, co twierdzą, że ciężarówka to za mało,
>żeby taaaakiiiie rury wyłamać;)
A owszem, tylko skad kierowca ma o tym wiedziec ?
na kursie nie ucza, PKP tez nie informuje.
A solidne rury chyba jeszcze sie zdarzaja.
P.S. IMO - tam widac pare przypadkow gdy automatyka zawiodla ...
J.
-
76. Data: 2016-05-19 15:57:51
Temat: Re: na przejezdzie
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Hello J.F.,
Thursday, May 19, 2016, 3:11:50 PM, you wrote:
>>> Tu masz ... ostrozny czy idiota ?
>>> https://www.youtube.com/watch?v=65dvWoysvTQ
>>Ten odcinek bym poświęcił tym, co twierdzą, że ciężarówka to za mało,
>>żeby taaaakiiiie rury wyłamać;)
> A owszem, tylko skad kierowca ma o tym wiedziec ?
> na kursie nie ucza, PKP tez nie informuje.
> A solidne rury chyba jeszcze sie zdarzaja.
> P.S. IMO - tam widac pare przypadkow gdy automatyka zawiodla ...
No, co Ty?! Tutejszy dróżnik twierdzi, że takie sytuacje się nie
zdarzają.
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
77. Data: 2016-05-19 16:40:14
Temat: Re: na przejezdzie
Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>
W dniu 19.05.2016 o 10:43 masti <g...@t...hell> pisze:
> co jeszce potrebujesz by stwierdzić, że zaraz nadjedzie pociąg oprócz
> opuszczonych zapór?
Na przejazdach z dróżnikiem zapory mają być opuszczone 3 minuty przed
przejazdem pociągu. Jeśli do tej pory stał tylko na takich to mógł myśleć,
że i tu ma ~2 minuty na omijanie zapory.
--
SW3
----
Państwo to wielka fikcja, dzięki której każdy usiłuje żyć kosztem innych.
/Bastiat
-
78. Data: 2016-05-19 17:53:11
Temat: Re: na przejezdzie
Od: Shrek <...@w...pl>
On 19.05.2016 15:11, J.F. wrote:
> Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:nhkdhn$nsn$...@n...news.atman.pl...
> On 19.05.2016 14:23, J.F. wrote:
>>> Tu masz ... ostrozny czy idiota ?
>>> https://www.youtube.com/watch?v=65dvWoysvTQ
>
>> Ten odcinek bym poświęcił tym, co twierdzą, że ciężarówka to za mało,
>> żeby taaaakiiiie rury wyłamać;)
>
> A owszem, tylko skad kierowca ma o tym wiedziec ?
Bo ma mózg (albo musk) i nie wymaga to dużego sprytu, żeby samochodem
złamać kawałek plastiku. Może też nie wiedział, że nie należy wjeżdzać
na czerwonym świetle?
> na kursie nie ucza, PKP tez nie informuje.
>
> A solidne rury chyba jeszcze sie zdarzaja.
>
> P.S. IMO - tam widac pare przypadkow gdy automatyka zawiodla ...
Chyba białkowa, można się czepiać ewentualnie pierwszego przypadku, choć
funkcja bezpieczeństwa została zachowana - światło czerwone migało.
BTW - w Czechach i Niemczech jest tak fajnie, że jak automatyka działa,
to pali się (czy miga) białe światło. Jak się nie pali, to znaczy że nie
działa i trzeba polegać na sobie. U nas jak nie działa, to wygląda jak
"jedź śmiało":(
Shrek
-
79. Data: 2016-05-19 18:50:34
Temat: Re: na przejezdzie
Od: janusz_k <J...@o...pl>
> BTW - w Czechach i Niemczech jest tak fajnie, że jak automatyka działa,
> to pali się (czy miga) białe światło. Jak się nie pali, to znaczy że nie
> działa i trzeba polegać na sobie. U nas jak nie działa, to wygląda jak
> "jedź śmiało":(
I tu jest pies pogrzebany, ja na każdym przejezdzie sie zatrzymuję i
sprawdzam czy coś nie jedzie. To powinien być podstawowy odruch kierowców.
--
Pozdr
Janusz_K
-
80. Data: 2016-05-19 19:28:29
Temat: Re: na przejezdzie
Od: Cavallino <c...@k...pl>
W dniu 19.05.2016 o 13:10, yabba pisze:
>
Sam widziałem jak zapory opuściły się
> prawie równocześnie z włączeniem czerwonych świateł, uderzając w naczepę
> tira zjeżdżającego z przejazdu.
Nijak ma się to do tego przypadku, bo problemem nie było to kiedy
zamknął się szlaban, tylko dlaczego kretyn za fajerą postanowił mimo
wszystko postać na torach.