eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklena popych ?Re: na popych ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Arni <a...@n...spam>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: na popych ?
    Date: Sun, 03 Apr 2011 22:34:29 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 26
    Message-ID: <inalfu$os0$1@inews.gazeta.pl>
    References: <in5epe$hh8$1@news.onet.pl> <in5esa$gja$1@news.onet.pl>
    <in5far$k5h$1@news.onet.pl> <in5fs0$m4a$1@news.onet.pl>
    <inacn3$2cq$1@news.onet.pl> <inadh3$7n0$1@news.onet.pl>
    <inae0a$9ds$1@news.onet.pl> <inahbt$ahr$1@inews.gazeta.pl>
    <inaimj$f5q$1@inews.gazeta.pl> <inajdt$hg5$1@inews.gazeta.pl>
    <inajlj$iqg$1@inews.gazeta.pl> <inajo0$iib$2@inews.gazeta.pl>
    <inajvr$iqg$4@inews.gazeta.pl> <inak77$iib$5@inews.gazeta.pl>
    <inaknq$me7$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-16-9.torun.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1301862718 25472 81.190.16.9 (3 Apr 2011 20:31:58 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 3 Apr 2011 20:31:58 +0000 (UTC)
    X-User: arni123
    In-Reply-To: <inaknq$me7$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (X11/20101213)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:637598
    [ ukryj nagłówki ]

    Michał V-R pisze:

    > Dobra, widze, ze sie nie dogadamy, proponuje prosty eksperyment.
    > Wez altak(najlatwiej z samochodu, bo ma wbudowqany od razu mostek i
    > regler i bedzie latwiejszy do sprawdzenia, dzial tak samo jak w moto)
    > podlacz do niego miernik lub zarowke i zaczij krecici go wiertara, nie
    > bezdiesz mial tam nawet 1V, a podlacz tam jeszcze w szereg aku i miernik
    > i zobacz, co pokaze miernik. Jest to najlatwiejszy sposob sprawdzenia
    > naszych teori. I nie musisz mi jechac od upartych i leniwych, po prostu
    > zrob to i sprawdz, odpowiedz bedzie jedna

    nie muszę. Mam w samochodzie taki układ, ze wzbudzenie idzie do altka
    przez zarówke. mam tez obrotomierz zasilany z alternatora i dodatkowy
    wskaznik napiecia. Czy taki układ jest odpowiedni? jest to bardzo
    popularne rozwiazanie.
    Bo ten uklad przy rozłączonej zarówce ładowania działa, wymaga tylko
    wkrecenia silnika na ok 1200 rpm i widac jak altek zaskakuje.
    a teraz masz i sie doucz a nie kombinuj jak tu udowodnic, ze białe jest
    czarne:
    http://automatyka.ndl.pl/opel/podzespoly/alternator/
    alternatory.htm
    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
    '91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420
    '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat
    '99 Mazda 323F 2,0 DiTD

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: