  • 71. Data: 2011-12-24 16:22:16
    Temat: Re: na jakiej stacji benzynowej kupie "droższe żarówki" ?
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Krzysztof 45

    > Jak używałem tych żarówek, to mijania miałem tak ustawione i tak pięknie
    > zamiatały, że drogowych nie musiałem używać. A białe elementy na drodze
    > po horyzont odbijały światło :)

    To chyba w niebo je ustawiłeś.

  • 72. Data: 2011-12-24 16:56:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 24 Dec 2011 15:18:34 GMT, to napisał(a):
    > begin J.F.

    > Korek? Narażenie życia? Chyba zderzaka. ;)

    Wyprzedzanie jest z narazaniem zycia. A ilu ich mozesz wyprzedzic ?

    J.

  • 73. Data: 2011-12-24 18:56:20
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Nudzisz jak twoja stara po stosunku.

    A twoja to pewnie jeszcze dziewica.

    sz.

  • 74. Data: 2011-12-24 18:59:01
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > byle nie te różowe ;-)
    wlasnie te do niego by pasowaly :)

    sz.

  • 75. Data: 2011-12-24 19:52:32
    Od: to <t...@x...abc>

    begin J.F.

    > Wyprzedzanie jest z narazaniem zycia.

    W korku? Piłeś? ;-)

  • 76. Data: 2011-12-24 22:31:25
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2011-12-23 20:26, DoQ pisze:

    > Przyrost jest wyraźny i to po przesiadce z niby niezłych Philipsów
    > NightGuide.

    Philisy NightGuide są przereklamowane, dużo lepiej świecą X-Treme
    (odpowiedniki NightBreakerów).

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 77. Data: 2011-12-24 22:53:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "szufla" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
    > wlasnie te do niego by pasowaly :)

    Myślisz, że on z tych co się lubią wyróżniać?

  • 78. Data: 2011-12-24 23:08:48
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 24-12-2011 22:31, Michał Baszyński pisze:

    > Philisy NightGuide są przereklamowane, dużo lepiej świecą X-Treme
    > (odpowiedniki NightBreakerów).

    Zgadza się. W NG pomalowali bańkę w paski i to cały "ficzer" tych żarówek...

    --
    Paweł

  • 79. Data: 2011-12-24 23:27:57
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 23 Dec 2011 19:00:55 +0100, "Rafał \"SP\" Gil"
    <u...@m...pl> wrote:

    >Ma ktoś jakąś konkretną wiedzę na jakiej stacji je znajdę ????
    >Wskazane by były to stacje statoil/bp ...

    IMHO nie znajdziesz. Zresztą BP schodzi na psy, kiedyś mieli Philipsa,
    a teraz tylko Narva.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 80. Data: 2011-12-26 19:18:50
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > To chyba w niebo je ustawiłeś.
    Nie. Wystarczy nie przegiąć pały i wszyscy zadowoleni
    --
    Krzysiek