  • 31. Data: 2011-12-23 22:04:36
    Temat: Re: na jakiej stacji benzynowej kupie
    Od: to <t...@x...abc>

    begin pablo eldiablo

    >> A Tupolew nadal pocięty...
    >>
    > A liczyles, ze sie zrosnie?

    Myślałem, że pospawają na święta... Ech, nie ma już prawdziwych Polaków
    (oprócz Jarosława).

  • 32. Data: 2011-12-23 22:08:05
    Temat: Re: na jakiej stacji benzynowej kupie "dro?sze ?ar?wki" ?
    Od: s2k <s...@d...pl>

    W dniu 2011-12-23 21:09, szufla pisze:

    > No brawo buraczany wiesniaku, popisales sie w przedeniu swiat.
    >
    > sz.

    A co ty masz do buraków, cukier dla Ciebie za tani?

  • 33. Data: 2011-12-23 22:08:51
    Temat: Re: na jakiej stacji benzynowej kupie "droższe żarówki" ?
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Rafał "SP" Gil napisał(a):
    > Wiesz - podobają mi się tylko te piosenki, które już słyszałem i te
    > filmy, które już obejrzałem.
    Podobnie jak ja
    > Masz porównanie ?
    Nie, bo światło mają tak zajebiste zwłaszcza na te jesienne gówno, że już do Osramów
    nie doszedłem :)
    --
    Krzysiek

  • 34. Data: 2011-12-23 22:15:19
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-12-23 22:08, Krzysztof 45 pisze:

    > Podobnie jak ja
    > Nie, bo światło mają tak zajebiste zwłaszcza na te jesienne
    > gówno, że już do Osramów nie doszedłem :)

    Kurcze ... zrobiłbym porównanie ;) , ale osramy mam już
    "używane" kilka miesięcy w seacie toledo, więc przekładanie nic
    nie da ... osramy już "wypalone" z lekka ... Jak nie znajdę
    osramów, to zaryzykuję, o po tem psy i huje jakby co na Tobie
    będę wieszał ;)

  • 35. Data: 2011-12-23 22:27:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Rafał,

    > Kultura wyssana z mlekiem matki. Zawsze mówiła mi to po stosunku
    > i zainkasowaniu 50 PLN.

    Lepiej się nie przyznawaj, bo może się okazać, że to Twoje ;>

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 36. Data: 2011-12-23 22:27:34
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Lepiej się nie przyznawaj, bo może się okazać, że to Twoje ;>

    Moje nie uskuteczniałoby kultu bozi, którego istnienia nie da
    się udowodnić :P

  • 37. Data: 2011-12-23 22:28:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    > Jak możecie obaj? Dopiero 1,5 roku minęło od śmierci naszego Śp.
    > Prezydenta, ciszej nad tą trumną!

    Zszedłem! Za ten tekst wybaczam Ci wszelkie przewiny :D

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 38. Data: 2011-12-23 22:29:10
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Rafał "SP" Gil napisał(a):
    > ... Jak nie znajdę osramów, to zaryzykuję, o po tem
    > psy i huje jakby co na Tobie będę wieszał ;)
    Nie martwię się bo wiem co mówię :)
    Dla mnie VisionPlus i BlueVision to były zajebiste żarówy.
    A Blue niech Cie nie zmyli, bo ma mocne zimne białe światło. Świetne na zimę i lato,
    ale na jesienne
    pluchy VisionPlus jest ciut lepsze od Blue. Więc spokojnie polecam. Do kompletu
    postojówki z tej
    serii, bo zwykłe świecą jak żółte gówno i fatalnie wygląda.
    --
    Krzysiek

  • 39. Data: 2011-12-23 22:45:58
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Zszedłem! Za ten tekst wybaczam Ci wszelkie przewiny :D

    Czy dasz mi za to uprawnienia juniorMODa??? :))

    --
    Paweł

  • 40. Data: 2011-12-23 22:53:26
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Cena nie gra roli ... ale skoro mówisz, że na statoilu mieli ... to może
    > po prostu obdzwonię wszystkie w PL, które mogę nawiedzić w najbliższy
    > miesiąc ... a trochę tego być może...

    Daj namiary, podeślę ci 2szt za 500PLN:)

    --
    Paweł