  • 1. Data: 2011-12-23 19:00:55
    Temat: na jakiej stacji benzynowej kupie "droższe żarówki" ?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Obszukałem dość dużo stacji benzynowych dziś we Wrocławiu, i
    nigdzie nie znalazłem żarówek osram night breaker plus.

    Ma ktoś jakąś konkretną wiedzę na jakiej stacji je znajdę ????
    Wskazane by były to stacje statoil/bp ...

    A jeśli nie we Wrocławiu, to może na DK8 w stronę Warszawy aż po
    samą warszawkę - kojarzy ktoś na BP/STATOIL te żarówki ?

  • 2. Data: 2011-12-23 19:28:22
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

> [...]
    >
    > A jeśli nie we Wrocławiu, to może na DK8 w stronę Warszawy aż po samą
    > warszawkę - kojarzy ktoś na BP/STATOIL te żarówki ?

    A dlaczego jesli moge spytac, chcesz kupic konkretnie te zarowki ? Przyrost
    ilosci swiatla do normalnych to moze z 10%.

    sz.

  • 3. Data: 2011-12-23 19:39:33
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Rafał "SP" Gil napisał(a):
    > Obszukałem dość dużo stacji benzynowych dziś we Wrocławiu, i nigdzie nie
    > znalazłem żarówek osram night breaker plus.
    A to musi byc na stacji ??
    Pierwsza z brzegu akcja z wrocka
    Masz goscia z żarówkami np na Ślicznej
    Telefon w łapke i dzwonisz
    http://allegro.pl/zarowki-osram-night-breaker-h7-12v
    -55w-wroclaw-i2010699853.html
    --
    Krzysiek

  • 4. Data: 2011-12-23 19:41:15
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Krzysztof 45 napisał(a):
    > Pierwsza z brzegu akcja z wrocka
    Jak by co, przed swietami sa akcje ;)
    --
    Krzysiek

  • 5. Data: 2011-12-23 20:26:36
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 23-12-2011 19:28, szufla pisze:

    > A dlaczego jesli moge spytac, chcesz kupic konkretnie te zarowki ? Przyrost
    > ilosci swiatla do normalnych to moze z 10%.

    Przyrost jest wyraźny i to po przesiadce z niby niezłych Philipsów
    NightGuide.

    --
    Paweł

  • 6. Data: 2011-12-23 20:46:22
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Przyrost jest wyraźny i to po przesiadce z niby niezłych Philipsów
    > NightGuide.

    Tak, max 10% :) i trwalosc takich "+90% swiatla wiecej" to z reguly
    jest..... krotka.

    sz.

  • 7. Data: 2011-12-23 20:52:23
    Od: to <t...@x...abc>

    begin szufla

    > Tak, max 10% :) i trwalosc takich "+90% swiatla wiecej" to z reguly
    > jest..... krotka.

    Miałeś kiedyś te żarówki w sprawnych reflektorach?

  • 8. Data: 2011-12-23 20:55:21
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-12-23 20:46, szufla pisze:

    > Tak, max 10% :) i trwalosc takich "+90% swiatla wiecej" to z reguly
    > jest..... krotka.

    Dzięki za namiar na stację. Twa pomoc jest nieoceniona.

    Magnetyzer mi kurwa pasuje tylko do tych ... kaprys mam ... żona
    lubi robić mi loda na masce w poświacie rzucanej tylko przez te
    żarówki ...

    Ki huj Cie to obchodzi ?

  • 9. Data: 2011-12-23 20:56:01
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-12-23 19:39, Krzysztof 45 pisze:

    > A to musi byc na stacji ??

    Musi.

    > Pierwsza z brzegu akcja z wrocka
    > Masz goscia z żarówkami np na Ślicznej
    > Telefon w łapke i dzwonisz
    > http://allegro.pl/zarowki-osram-night-breaker-h7-12v
    -55w-wroclaw-i2010699853.html

    Zieeew ... Ale dzięki Krzyśku, że udzieliłeś mi stosownej lekcji
    używania interneta ;)

  • 10. Data: 2011-12-23 21:05:18
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Miałeś kiedyś te żarówki w sprawnych reflektorach?

    Oczywiscie, kupilem na probe. 1 wytrzymala 2 miesiace, 2 padla 2 tyg.
    pozniej. Skrocenie skretki z wolframu moje oko odebralo jako powiedzmy okolo
    +10% swiatla, chociaz inna temp barwowa u niektorych powoduje orgazm :)
    Ja rozumiem, ze zarowki trzeba raz na jakis czas wymieniac, ale bez
    przesady. Teraz jezdze na bardzo przyzwoitych zarowkach "carrefour", ktorych
    geometria i strumien swietlny nie odbiega od wiekszosci markowych.

    sz.