  • Data: 2009-04-13 07:46:20
    Temat: Re: na gumie zaledwie stówą
    Od: WIADRO <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > ty seks widziałeś tylko na widele, a ostatnią i jedyną panienką z jaką
    > spałeś był wał z kołdry

    i pisze to ten co miał mnóstwo dziewczyn, a wszystkie ich imiona
    kończyły sie na "*.jpeg"

    ps. co to wał z kołdry? zatrzyma toto płyn ejakulacyjny? bo mam
    problem, ścieka to i za każdym razem zalewam sąsiadkę na dole :)
    w której też wzbudzam podziw i szacunek

    kiedyś nawet sam w sobie wzbudziłem podziw i szacunek, tylko raz, gdy
    brązem tak rzuciłem o porcelane, że stało jak wryte..
    teraz już tak nie potrafię i czuję w sobie pustkę, odechciało mi się
    żyć, kiedy to nagle zdałem sobie sprawę co jest ważne w życiu..

    --
    wiadro