  • Data: 2013-03-29 00:35:41
    Temat: Re: nSport dostępny dla abonentów Cyfry+
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-28 23:44, Jacek S. pisze:
    > W dniu 2013-03-28 23:27, Mario pisze:
    > a 18 miesięcy.

    > No na biegu, mimo powrotu z czwartej popołudniówki, po przeczytaniu
    > posta Cavallino znalazłem taki artykuł: http://tnij.org/u20i
    >
    > Wspominany w nim profil na Facebooku Anty Nc+ też wart przejrzenia...
    > Czarno widzę - trzeba się chyba wypisać z tej platformy...

    Nie mam konta na Facebooku :)
    Co do ich ofert to widzę, że skończy się to rozwiązaniem umowy.
    Korzystniejsza jest oferta PC. Albo przejdę na na DVBT i dokupię HBO w
    Netii.
    ATSD to zaintrygował mnie fragment:
    " Co więcej, jak zauważa Kamiński, jeśli ktoś zgodzi się teraz na zmiany
    - nawet telefonicznie - nie będzie mu przysługiwało ustawowe 10 dni na
    rezygnację z nowych warunków. Dzieje się tak, ponieważ zgoda na nowe
    warunki funkcjonuje jako aneks do umowy, a nie nowa umowa (od której
    można by odstąpić po 10 dniach)."
    Zrobili mi kiedyś sk..syny taki numer, gdy w ramach bonusu dla wiernego
    klienta rozszerzyli mi kanały NPremium za 1 zł/mc. Ale nie spostrzegłem,
    się, że na koniec, czytając szybko listę pakietów facet nie wymienił
    HBO, które miałem do tej pory. Czyli ich zdaniem zaakceptowałem to, że
    za dopłatą 1 zł zgodziłem się żeby mi zabrali pakiet warty 25 zł.
    Uznali, że nie przysługuje 10 dni na odstąpienie od umowy, bo to nie
    było zawarcie nowej umowy ale aneks do umowy.
    Złożyłem skargę do UKE. Powołałem się na to, że jako nadawcy treści
    kierowanych do konkretnego klienta podlegają pod ustawę Prawo
    Telekomunikacyjne. A tam jest wprost napisane, że zmiana warunków umowy
    zawarta przez telefon, też daje możliwość odstąpienia od umowy w
    terminie 10 dni. Delegatura UKE odpisała, że będą będą mediować, to n
    wkrótce przysłała mi pismo, że załatwią po mojej myśli. Całość trwała
    prawie 3 miesiące, więc zażądałem żeby mi obniżyli opłaty za czas gdy
    miałem bezprawnie wyłączony HBO.
    W sumie wygląda na to, że taka metoda jest przez nich powszechnie
    stosowana, wiec można by też złożyć skargę do UOK bo wygląda to na
    naruszenie zbiorowych interesów konsumentów.

    --
    pozdrawiam
    MD