  • 1. Data: 2009-04-05 09:22:51
    Temat: n - z satelity
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    Może ktoś wytłumaczyć taki fenomen :
    Oglądam najczęściej Discovery . Conajmniej raz w tygodniu
    zdarza się , że dźwięk jest opóźniony w stosunku do obrazu
    o jakieś 15 /piętnaście/ sekund .Raz się zdenerwowałem i zadzwoniłem do
    BOK - panienka kazała wyłączyć tuner z gniazdka i podłączyć powtórnie .
    Rzeczywiście pomogło tyle , że ponowne ładowanie oprogramowania trwało
    ok.3 - 4 minuty .
    Czy to jakaś wada tunera - czy oprogramowania i bywa u wszystkich ?
    Zbyszek

  • 2. Data: 2009-04-05 14:17:41
    Temat: Re: n - z satelity
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Zbyszek" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Rzeczywiście pomogło tyle , że ponowne ładowanie oprogramowania trwało
    > ok.3 - 4 minuty .

    Ile?
    To htpc ze stanu wyłączony podnosi się ok. 1 minuty.
    Z hibernacji nawet nie połowę tego.

  • 3. Data: 2009-04-05 17:33:26
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > Ile?
    > To htpc ze stanu wyłączony podnosi się ok. 1 minuty.
    > Z hibernacji nawet nie połowę tego.

    tylko w htpc soft ładuje się z dysku, a tu z flasha, niestety
    to ich wada, ale zo to linux ;-)

    pawell

  • 4. Data: 2009-04-05 19:32:09
    Od: "Golibroda" <a...@m...asa>

    > Czy to jakaś wada tunera - czy oprogramowania i bywa u wszystkich ?

    Zdarzyło mi się to zjawisko ze dwa razy. Pomagało przełączenie na inny kanał i
    powrót na ten z wadliwym dzwiekiem.

    p.