  • 11. Data: 2011-07-15 08:49:43
    Temat: Re: n-ka i multi room
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Jak mam 2 niezależne karty to żadna sieć nie jest mi potrzebna.
    Porównujesz systemy nieporównywalne, a jeżeli już się upierasz przy ich
    porównywaniu to ten z C+ jest namiastką tego co daje eNkowy. W dodatku
    tunery C+ w użytkowaniu są upierdliwie wolne i bardzo ograniczone
    funkcjonalnie. Ogólnie system C+ wypada blado, bardzo blado na tle eNkowego.
    Zaletą C+ jest , że obecnie drugą kartę można używać w dowolnym miejscu bo
    nie musi być spięta z 'matką'.

  • 12. Data: 2011-07-15 08:54:10
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-07-15 10:49, Cavallino pisze:
    > Jak masz stary dekoder HD, to za 1 zł będziesz miał 2*HD.
    >
    > A przy drugiej umowie z Cyfrą możesz już mieć na własność dekoder HD za
    > kilkadziesiąt zł z pierwszej umowy.

    wszyscy wiemy, że masz wszytko za darmo lub za złotówkę,
    a reszta musi bulić.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 13. Data: 2011-07-15 08:55:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości
    > Porównujesz systemy nieporównywalne, a jeżeli już się upierasz przy ich
    > porównywaniu to ten z C+ jest namiastką tego co daje eNkowy.

    Nie - jest dokładnie odwrotnie.
    Polskiej piłki przez N-kowy tuner nie obejrzysz, więc to on jest namiastską.
    A do zabawy menu to mam dużo lepsze sprzęty niż tuner do tv.
    BTW: Mój htpc bije możliwościami na głowę każdy tuner, a i tak używam go
    głównie do oglądania tv.
    Więc bądź łaskaw nie ściemniać o jakichś nieistonych cechach nboxów.

    > W dodatku tunery C+ w użytkowaniu są upierdliwie wolne i bardzo
    > ograniczone funkcjonalnie.

    LOL !!!!
    Dla mnie tuner służy do oglądania tv, każdy nadaje się do tego tak samo, o
    ile poprawnie odbiera, a wybór tunera dla kolorowych menu to po prostu
    żałosna przesłanka.

    > Ogólnie system C+ wypada blado, bardzo blado na tle eNkowego.

    Wręcz przeciwnie - jest idealny, otwarty, każdy może użyć takiego sprzętu
    jaki uzna za stosowne, operator do niczego nikogo nie zmusza.
    Jak lubi się brandzlować softem, to może sobie postawić multirooma na dwóch
    Dreamboxach HD, albo dwóch htpc.

    Ale jak nie lubi, to może za 1 zł otrzymać 2 dekodery od Cyfry i oglądać bez
    inwestycji.

  • 14. Data: 2011-07-15 08:56:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > wszyscy wiemy, że masz wszytko za darmo lub za złotówkę,

    Ja nie mam, bo nigdy mi to do niczego nie było potrzebne, nawet jak
    kupowałem dekoder za 1 zł, to go od razu sprzedawałem dalej.
    Ale jak komuś zależy na dwóch dekoderach od Cyfry, to ma taką możliwość.
    Za 1 zł.

    > a reszta musi bulić.

    No właśnie chodzi o tą resztę - nie musi.

  • 15. Data: 2011-07-15 09:07:05
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    wiadomości news:ivov97$jv$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie - jest dokładnie odwrotnie.
    > Polskiej piłki przez N-kowy tuner nie obejrzysz, więc to on jest
    > namiastską.

    Hmm ale co to ma do rzeczy? Nie mówimy o preferencjach programowych tylko o
    rozwiązaniach sprzetowych.

    > A do zabawy menu to mam dużo lepsze sprzęty niż tuner do tv.

    Nie zabawy tylko funkcjonalności, HTPC to inny sprzęt.
    > BTW: Mój htpc bije możliwościami na głowę każdy tuner, a i tak używam go
    > głównie do oglądania tv.
    > Więc bądź łaskaw nie ściemniać o jakichś nieistonych cechach nboxów.

    Ściemniać??? Hehehe, oba rozwiązania są mi dobrze znane, technicznie enkowy
    jest dużo lepszy.

    > LOL !!!!
    > Dla mnie tuner służy do oglądania tv, każdy nadaje się do tego tak samo, o
    > ile poprawnie odbiera, a wybór tunera dla kolorowych menu to po prostu
    > żałosna przesłanka.

    No lol, właśnie lol. Widzę, że nie masz bladego pojęcia o czym mówisz, sam
    rozruch tunera z HDD w C+ trwa wieki, nie mówiąc o czasie dostępu do epg,
    nagrań i reszcie.

> [...]
    > jaki uzna za stosowne, operator do niczego nikogo nie zmusza.
    > Jak lubi się brandzlować softem, to może sobie postawić multirooma na

    Nie rozumiesz, że mówie o multirumie, reszta, a już w ogóle twoje zboczenie
    na tle piłki kopanej mnie nie interesuje.

  • 16. Data: 2011-07-15 09:08:12
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-07-15 10:55, Cavallino pisze:

    > Nie - jest dokładnie odwrotnie.
    > Polskiej piłki przez N-kowy tuner nie obejrzysz, więc to on jest
    > namiastską.

    bzdury. co ma piernik do wiatraka?
    tyle co wspaniała polska piłka z multiroomem, takim czy innym.
    to czy test czy jej nie ma, nie ma związku z tematem multiroom.

    > BTW: Mój htpc bije możliwościami na głowę każdy tuner, a i tak używam go
    > głównie do oglądania tv.

    ROTFL

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 17. Data: 2011-07-15 09:13:08
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

> [...]
    > namiastską.

    bzdury. co ma piernik do wiatraka?
    tyle co wspaniała polska piłka z multiroomem, takim czy innym.
    to czy jest, czy jej nie ma, nie ma związku z tematem multiroom.

    > BTW: Mój htpc bije możliwościami na głowę każdy tuner, a i tak używam go
    > głównie do oglądania tv.

    ROTFL

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 18. Data: 2011-07-15 09:14:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Hmm ale co to ma do rzeczy? Nie mówimy o preferencjach programowych tylko
    > o rozwiązaniach sprzetowych.

    To ma do rzeczy, że tuner służy do oglądania tv, a nie do brandzlowania się
    użytymi w nim technikaliami.
    I zawartość oferty programowej ma pierwszorzędne znaczenie przy wyborze
    operatora, cena drugie, otwartość systemu trzecie, potem długo, długo nic, a
    dopiero na samym końcu to czy menu w tunerze jest mniej lub bardziej
    kolorowe.

    > Nie zabawy tylko funkcjonalności, HTPC to inny sprzęt.

    Co znaczy inny?
    Służy (może służyć) do tego samego, a że przebija funkcjonalnością ofertę N
    to już jest inny?

    > Ściemniać??? Hehehe, oba rozwiązania są mi dobrze znane, technicznie
    > enkowy jest dużo lepszy.

    I nie ma to dokładnie żadnego znaczenia.
    Poza dobrym marketingiem w N.

    > No lol, właśnie lol. Widzę, że nie masz bladego pojęcia o czym mówisz, sam
    > rozruch tunera z HDD w C+ trwa wieki,

    No trwa - mój htpc szybciej się budzi ze stanu uśpienia, a pewnie nawet i
    hibernacji.
    Co nic nie zmienia w jego cenie. ;-)

    >nie mówiąc o czasie dostępu do epg, nagrań i reszcie.

    Akurat czas dostępu do nagrań jest taki sam, masz je od razu.

    > Nie rozumiesz, że mówie o multirumie,

    No ja też.
    Minusy i cena tego zastosowanego w N są na tyle duże, że wykluczają sens
    jego wykupu.
    A co za tym idzie, wszystkie plusy są nieistotne, skoro i tak go nie masz.
    ;-)

  • 19. Data: 2011-07-15 09:15:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > bzdury. co ma piernik do wiatraka?
    > tyle co wspaniała polska piłka z multiroomem, takim czy innym.
    > to czy jest, czy jej nie ma, nie ma związku z tematem multiroom.

    No w N jej nie ma, chociażbyś zapłacił jeszcze 5 multiroomów, to dalej nie
    ma co oglądać. ;-)

    > ROTFL

    Cieszysz się ze swojej głupoty, czy z czegoś konkretnego?

  • 20. Data: 2011-07-15 09:20:59
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-07-15 11:15, Cavallino pisze:
    > No w N jej nie ma, chociażbyś zapłacił jeszcze 5 multiroomów, to dalej
    > nie ma co oglądać. ;-)

    wiem jedno, trzeba być nagrzanym by oglądać i promować
    polską piłkę - NOŻNĄ! (by nie obrażać pozostałych dyscyplin)

    > Cieszysz się ze swojej głupoty, czy z czegoś konkretnego?

    masz coś jeszcze do dodania?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux