  • Data: 2011-07-15 09:07:05
    Temat: Re: n-ka i multi room
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:ivov97$jv$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie - jest dokładnie odwrotnie.
    > Polskiej piłki przez N-kowy tuner nie obejrzysz, więc to on jest
    > namiastską.

    Hmm ale co to ma do rzeczy? Nie mówimy o preferencjach programowych tylko o
    rozwiązaniach sprzetowych.

    > A do zabawy menu to mam dużo lepsze sprzęty niż tuner do tv.

    Nie zabawy tylko funkcjonalności, HTPC to inny sprzęt.
    > BTW: Mój htpc bije możliwościami na głowę każdy tuner, a i tak używam go
    > głównie do oglądania tv.
    > Więc bądź łaskaw nie ściemniać o jakichś nieistonych cechach nboxów.

    Ściemniać??? Hehehe, oba rozwiązania są mi dobrze znane, technicznie enkowy
    jest dużo lepszy.

    > LOL !!!!
    > Dla mnie tuner służy do oglądania tv, każdy nadaje się do tego tak samo, o
    > ile poprawnie odbiera, a wybór tunera dla kolorowych menu to po prostu
    > żałosna przesłanka.

    No lol, właśnie lol. Widzę, że nie masz bladego pojęcia o czym mówisz, sam
    rozruch tunera z HDD w C+ trwa wieki, nie mówiąc o czasie dostępu do epg,
    nagrań i reszcie.

    > Wręcz przeciwnie - jest idealny, otwarty, każdy może użyć takiego sprzętu
    > jaki uzna za stosowne, operator do niczego nikogo nie zmusza.
    > Jak lubi się brandzlować softem, to może sobie postawić multirooma na
    > dwóch Dreamboxach HD, albo dwóch htpc.

    Nie rozumiesz, że mówie o multirumie, reszta, a już w ogóle twoje zboczenie
    na tle piłki kopanej mnie nie interesuje.