  • Data: 2009-11-20 22:55:29
    Temat: Re: n c+ czy polsat
    Od: Wmak <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Lis, 19:43, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > Jeszcze rok temu Cyfra na nagrywanie cykliczne wpaść nie mogła, mimo
    > obietnic sprzed dwóch lat, że lada dzień będzie.
    > Nie zdziwiłbym się gdyby nadal tego nie mieli.

    W momencie dodania PVRowi możliwości odbioru DVB-t pojawiło się
    nagrywanie seryjne -
    można ustawić timer jednokrotnie, codziennie i cotygodniowo.
    (magnetowid Philipsa potrafił jeszcze "monday-friday" ale nie
    wymagajmy za dużo)
    Za to przy okazji skopano wyjście analogowe - sygnał composite lub RGB
    zawsze jest, niezależnie od tego, czy wybierze się TV SD czy HD w
    dowolej rozdzielczości - niestety format na tym wyjściu jest stały -
    nie zmienia się przy zmianach w menu ani przy naciskaniu guzika HD
    pilota.
    Mnie wkurza, bo telewizor mam kineskopowy.
    Pisałem tutaj:
    http://tinyurl.com/y9d39x9