  • 11. Data: 2012-03-08 20:00:47
    Temat: Re: n-box ma USB sztucznie unieczynnione?
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On Mar 8, 7:41 pm, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > Na tym polega właśnie HDMI.

    czyli w sumie to na czym?
    że PVR w telewizorze juz tego nie obsługuje? Przeciez to też CYFROWE!

  • 12. Data: 2012-03-08 20:08:55
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On Mar 8, 6:10 pm, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > Dorzuć jeszcze Tuska, Palikota, Kaczyńskiego i Ziobrę. Nie ograniczaj się.

    z tych wampirów to o ile pamitam tylko PiS chciał POSTAWIĆ SIĘ
    chciwości korporacji zachodnich!

    juz niedługo to jak widać, cały wysiłek postepu naukowo-technicznego
    będzie szedł nie w tym kierunku aby poprawiać jakość i funkcjonalność
    urządzeń lecz aby KONTROLOWAĆ UŻYTKOWNIKÓW I ZABRANIAĆ IM
    WYKORZYSTYWAĆ MOZLIWOŚCI TECHNICZNE KTÓRE JUŻ BYŁY ERĘ TEMU!

    każda komórka i każdy telewizor będzie miał CHIP
    POLICYJNY !!!!!!!!!!!!!!

    a jeszcze trochę a taki chip kazdemu korporacyjnemu GŁUPO-PACHOŁKOWI
    WSZCZEPIAĆ BĘDA DO ŁBA żeby NAWET nie przychodziły mu do głowy mysli,
    że mozna cos nagrać lub SKOPIOWAĆ!!!!!!!!

  • 13. Data: 2012-03-08 20:13:06
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 8 Mar 2012 12:00:47 -0800 (PST), Yerine Ictimai napisał(a):

    > czyli w sumie to na czym?
    > że PVR w telewizorze juz tego nie obsługuje? Przeciez to też CYFROWE!

    http://en.wikipedia.org/wiki/Hdcp
    Choć sądząc z jakości twoich wypowiedzi, to raczej to będzie potrzebne:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/HDCP

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 14. Data: 2012-03-08 21:28:48
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On Mar 8, 9:13 pm, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Hdcp
    > Choć sądząc z jakości twoich wypowiedzi, to raczej to będzie
    potrzebne:http://pl.wikipedia.org/wiki/HDCP

    To w czym to zaprzecza co wcześniej napisałem?
    Pisząc skrótem: technologia się rozwija PRZECIW użytkownikowi - nie
    żeby mu ułatwić korzystanie lecz żeby mu ZABRONIĆ zrobienie z tym co
    sobie kupił CO CHCE

    To bardzo niebezpieczne, jeśli sobie wyobrazić Kosmitów którzy chcą
    przejąć kontrolę nad Ziemią to właśnie TEN sposób jest chyba GENIALNY!
    (Ale nie wiem czy ten poziom abstrakcji to nie za trudne
    korporacyjnych pachołków)

  • 15. Data: 2012-03-08 21:36:19
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 8 Mar 2012 13:28:48 -0800 (PST), Yerine Ictimai napisał(a):

> [...]
    > Pisząc skrótem: technologia się rozwija PRZECIW użytkownikowi - nie
    > żeby mu ułatwić korzystanie lecz żeby mu ZABRONIĆ zrobienie z tym co

    A co byś chciał sobie z nim zrobić, jak dostawcy treści odmówiliby ich
    dostarczania na to urządzenie?

  • 16. Data: 2012-03-08 22:39:38
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On Mar 8, 10:36 pm, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > A co byś chciał sobie z nim zrobić, jak dostawcy treści odmówiliby ich
    > dostarczania na to urządzenie?

    Jak to, dostawca treści pozwala RAZ obejrzeć i nie pozwala ZAPISAĆ
    (aby móc obejrzeć powtórnie)? A czy pozwala się WYSIUSIAĆ podczas
    oglądania?

  • 17. Data: 2012-03-08 22:48:37
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 8 Mar 2012 14:39:38 -0800 (PST), Yerine Ictimai napisał(a):

    > Jak to, dostawca treści pozwala RAZ obejrzeć i nie pozwala ZAPISAĆ
    > (aby móc obejrzeć powtórnie)? A czy pozwala się WYSIUSIAĆ podczas
    > oglądania?

    Nie pozwala zarejestrować poza urządzeniem które jest źródłem sygnału. Taka
    jest specyfikacja HDMI i urządzenie które na to pozwala nie dostanie
    certyfikacji. Tak sobie zażyczono i tak jest.
    Chcesz nagrywać, to kup sobie czarnego, albo lobbuj wśród dostawców treści,
    żeby zmienili podejście. Jęczenie w usenecie jaki to cały świat jest zły
    jest szczeniackie.

  • 18. Data: 2012-03-08 23:00:41
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości grup
    ..

    Dnia Thu, 8 Mar 2012 08:29:16 -0800 (PST), Yerine Ictimai napisał(a):

> [...]

    poszukaj na forach
    akurat mam ten model tunera z wgranym softem alternatywnym na którym masz
    wszystko odblokowane
    taki jak pokazuje link niżej
    http://allegro.pl/nbox-tuner-hd-enigma2-linux-orygin
    alny-flash-i2109715267.html

    Arek.

  • 19. Data: 2012-03-08 23:06:04
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 9 Mar 2012 00:00:41 +0100, Arek. napisał(a):

    > Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości grup
    ..

    > poszukaj na forach
    > akurat mam ten model tunera z wgranym softem alternatywnym na którym masz

    Dlaczego uważasz, że powinienem szukać na forach? Mnie to nie interesuje.

  • 20. Data: 2012-03-08 23:12:13
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    ..

    >Dlaczego uważasz, że powinienem szukać na forach? Mnie to nie interesuje.

    to szukaj oryginalnego jak to nie pasi

    Arek.