  • 1. Data: 2012-03-08 16:29:16
    Temat: n-box ma USB sztucznie unieczynnione?
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    Taki promocyjny zestaw z tnk kupiłem za <200zł z dekoderem "STB model
    ITI-5800S". Jest tam złącze USB ale NIGDZIE nie ma funkcji która
    mogłaby zeń zrobić użytek - ani na pilocie ani na urządzeniu.
    Przypuszczam, że N-ka wgrała tam swój tzw. SOFT który uniemozliwia
    wykorzystanie PVR?
    Sprzedawca polecał mi to urządzenie mówiąc, że ma ono port USB i PVR.

    Teraz "tylko" trzeba odnaleźć oryginalny SOFT i wgrać? Tylko JAK SIĘ
    NAZYWA TEN MODEL ORYGINALNIE i gdzie szukac doń softu?

  • 2. Data: 2012-03-08 17:01:11
    Temat: Re: n-box ma USB sztucznie unieczynnione?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 8 Mar 2012 08:29:16 -0800 (PST), Yerine Ictimai napisał(a):

> [...]
    >
    > Teraz "tylko" trzeba odnaleźć oryginalny SOFT i wgrać? Tylko JAK SIĘ
    > NAZYWA TEN MODEL ORYGINALNIE i gdzie szukac doń softu?

    ADB-5800S
    Jak już wgrasz, to się pochwal, w końcu to będzie ewenement na skalę
    światową.
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2012-03-08 17:06:20
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On Mar 8, 6:01 pm, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > ADB-5800S
    > Jak już wgrasz, to się pochwal, w końcu to będzie ewenement na skalę
    > światową.

    Jak to a dlaczego? I czy nie ma innego sposobu żeby nagrywać jakies
    dowolne filmy, jakies NIEWINNE typu wiadomości BBC do celów nauki
    języka?
    I czy nie ma sposobu żeby odbierać PROGRAMY RADIOWE z satelity? Takie
    rzeczy chyba oryginalne soft potrafił?
    Skoro zwykły MEDIASAT to potrafi?
    O kurcze z tym ACTA to robi się jakaś PARANOJA!

  • 4. Data: 2012-03-08 17:10:43
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 8 Mar 2012 09:06:20 -0800 (PST), Yerine Ictimai napisał(a):

    > I czy nie ma sposobu żeby odbierać PROGRAMY RADIOWE z satelity? Takie
    > rzeczy chyba oryginalne soft potrafił?

    a co to jest oryginalny soft?

    > O kurcze z tym ACTA to robi się jakaś PARANOJA!

    Dorzuć jeszcze Tuska, Palikota, Kaczyńskiego i Ziobrę. Nie ograniczaj się.

  • 5. Data: 2012-03-08 18:03:40
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 08.03.2012 17:29, Yerine Ictimai pisze:
> [...]
    >
    > Teraz "tylko" trzeba odnaleźć oryginalny SOFT i wgrać? Tylko JAK SIĘ
    > NAZYWA TEN MODEL ORYGINALNIE i gdzie szukac doń softu?

    o ile wiem, w ten port usb, możesz sobie wetknąć odbiornik cyfrowej
    telewizji naziemnej.
    JAk Ci się uda coś "namieszać" w sofcie, albo np zgrać materiał z dysku
    do plików avi - stawiam piwo.

    ToMasz

  • 6. Data: 2012-03-08 18:29:56
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On Mar 8, 7:03 pm, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:

    > o ile wiem, w ten port usb, możesz sobie wetknąć odbiornik cyfrowej
    > telewizji naziemnej.
    > JAk Ci się uda coś "namieszać" w sofcie, albo np zgrać materiał z dysku
    > do plików avi - stawiam piwo.

    Telewizor ma funckę PVR i potrafi zgrywać na pendrive audycje z MUKSu,
    ale to co idzie z tego dekodera przez HDMI to nie chce, choćby to były
    reklamy z telewizji somalijskiej...

    Tak więc sprzedawca mnie oszukał zapewniając, że nagrywanie na
    pendrive jest możliwe. Trzeba ludzi ostrzec żeby sie trzymali od tego
    modelu i tv 'N' na kilometr!

  • 7. Data: 2012-03-08 18:41:45
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 8 Mar 2012 10:29:56 -0800 (PST), Yerine Ictimai napisał(a):

    > Telewizor ma funckę PVR i potrafi zgrywać na pendrive audycje z MUKSu,
    > ale to co idzie z tego dekodera przez HDMI to nie chce, choćby to były
    > reklamy z telewizji somalijskiej...

    Na tym polega właśnie HDMI.

  • 8. Data: 2012-03-08 18:42:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Yerine Ictimai" <y...@g...com> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:

    > Tak więc sprzedawca mnie oszukał zapewniając, że nagrywanie na
    > pendrive jest możliwe. Trzeba ludzi ostrzec żeby sie trzymali od tego
    > modelu i tv 'N' na kilometr!

    Dokładnie o to chodzi, co prawda niektórzy mają awersję do sprzętów
    uniwersalnych, w których nie jesteś skazany na pomysły operatora, ale tak na
    poważnie to jedyna słuszna droga.

  • 9. Data: 2012-03-08 19:35:59
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Telewizor ma funckę PVR i potrafi zgrywać na pendrive audycje z MUKSu,
    > ale to co idzie z tego dekodera przez HDMI to nie chce, choćby to były
    > reklamy z telewizji somalijskiej...
    TELEWIZOR?
    > Tak więc sprzedawca mnie oszukał zapewniając, że nagrywanie na
    > pendrive jest możliwe
    sprzedawca TELEWIZORA?
    z tego co piszesz jest możliwe! nikt ci nie obiecywał że WSZYSTKO nagrasz.
    > Trzeba ludzi ostrzec żeby sie trzymali od tego
    > modelu i tv 'N' na kilometr!
    dla czego OSTRZEC? Poinformować. Ja bardzo chciałem kupić odbiornik SAT
    do którego wetknę dowolną kartę i nagram/zgram co i jak chcę. ale
    odbiornik taki kosztuje kupę kasy, a za 3 lata będzie przestarzały.
    Alternatywa? odbiornik N-ki _za darmo_ z 250GB miejsca na dysku do
    nagrywania..... Przed czym chcesz ostrzegać?

    ToMasz

  • 10. Data: 2012-03-08 19:59:25
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On Mar 8, 8:35 pm, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > do którego wetknę dowolną kartę i nagram/zgram co i jak chcę. ale
    > odbiornik taki kosztuje kupę kasy, a za 3 lata będzie przestarzały.

    za jakie darmo???????? 200zł z abo na 2 miechy, ale ja tego nie chcę
    tylko chcę dostępu do tej przykładowej TELEWIZJI SOMALIJSKIEJ Z
    MOŻLIWOŚCIĄ NAGRANIA ICH REKLAM (coby se sobie w spokoju jeszcze raz
    zobaczyć bo za skomplikowane żeby załapać od razu)

    > z 250GB miejsca na dysku do
    > nagrywania..... Przed czym chcesz ostrzegać?

    o, i następny oszust - NIEMA ŻADNEGO DYSKU, mówimy o 5800S !!!!!!!!!!!

    P.S. OK, widzę, że tutaj DUSZNO OD MARKETINGU AŻ ZAWIESIĆ SIEKIERĘ -
    kumpel już mi wytłumaczył jak wgrać na ten dekoder Linuksa a z wami
    gadać to jak kopać się z koniem