  • 11. Data: 2012-07-09 18:06:38
    Temat: Re: myszka
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Ukaniu pisze tak:

    > Jak to wyciąg kominowy to napędzała go naturalna konwekcja - u
    > mnie kiedyś był taki co się bez prądu kręcił - to by był dopiero
    > był hit na YT ;-)

    był zdjęty na podłoge hyhy :)

    --
    Piter

  • 12. Data: 2012-07-09 18:47:26
    Od: IDKrzych <_...@p...onet.pl>

    > Moja nie (ułamało się to co naciskało na wyłącznik i gasiło przy zamykaniu,
    > trzeba było zmodyfikowac żeby zamknięta nie świeciła, to jej załatwiłem
    > nieświecenie na stałe ;-)

    u mnie też tak kiedyś pękł plastik od wyłącznika ... i co ciekawe
    okazało się, że energia od małej żaróweczki wystarczyła, by przez noc
    całkowicie rozmrozić pracującą lodówkę ;(

    --
    IDKrzych

    "Jakkolwiek będzie - będzie inaczej, aniżeli sobie wyobrażamy
    - ponieważ między Dobrem a Złem znajdujemy się w życiu i w świecie
    wielowymiarowym,
    w którym dokumentnie pomieszane jest Przypadkowe z Nieuchronnym."
    (S. Lem 1999)