  • 1. Data: 2012-07-09 14:00:09
    Temat: myszka
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Kupilem sobie radiowa myszke microsoftu, wsadzilem jednego eneloopa R6
    ... kurde, to juz 2 tygodnie mija, a ona ciagle pracuje.
    A to optyczna, dioda swiecic musi, uzywana 8h dziennie ... oj,
    wiecej - skad ona prad bierze ?

    Stara byla byla na dwa AAA, to tak co trzy dni wymagaly ladowania ...

    J.

  • 2. Data: 2012-07-09 14:04:50
    Temat: Re: myszka
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 09.07.2012 14:00, schrieb J.F:

> [...]
    > skad ona prad bierze ?
    >
    > Stara byla byla na dwa AAA, to tak co trzy dni wymagaly ladowania ...

    Ja mam Logitecha na dwie R6. Zasuwa już prawie rok. Też 8h dziennie
    używana, przynajmniej. Oprócz niedziel i świąt ;-).

    Waldek

  • 3. Data: 2012-07-09 14:05:45
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 9 lipca 2012 14:00:09 UTC+2 użytkownik J.F napisał:
> [...]
    > wiecej - skad ona prad bierze ?
    >
    > Stara byla byla na dwa AAA, to tak co trzy dni wymagaly ladowania ...

    Panie, ja kupilem ostatnio jakas radiowa hapeczana morfd6ul na dwa paluszki AA i
    nawet od dolu nie widac ze czymkolwiek swieci (nawet przez aparat z komorki) na
    pudelku pisze ze wytrzyma 1,5 roku. I sama sie wlacza jak sie nia poruszy, nie trzeba
    naciskac klawisza.
    Taka to Panie dzis technika!
    Moj ojciec uzywa jakiejs A4tech. I tez tych 2xAAA nie wymienia zbyt czesto...

  • 4. Data: 2012-07-09 14:21:36
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2012-07-09 14:00, J.F pisze:

> [...]
    > ... kurde, to juz 2 tygodnie mija, a ona ciagle pracuje.
    > A to optyczna, dioda swiecic musi, uzywana 8h dziennie ... oj, wiecej -

    No to moja po pół roku (albo i więcej, nie chce mi się sprawdzać)
    używania Eneloopa (2 sztuki) pisze, że jeszcze 531 dni. Nie pamiętam, co
    było na początku, ale mam wrażenie, jakby cały czas to samo driver
    pokazywał. I laserowa, nie "zwykła" optyczna. W komplecie były baterie,
    ale nawet ich nie rozpakowałem. Chociaż po rozładowaniu eneloopa może
    włożę nieładowalne jednak.
    Żona do starszej notebookowej ładuje chyba tak jakoś co pół roku, może
    trochę rzadziej, dwa R6. W domu mam bardzo starą myszowatą, to co parę
    tygodni (4-6) dwa paluchy (ale też już stare, więc słabo trzymają). Może
    za jakiś czas dam nowe, to zobaczę jak działają.

    Pozdrawiam

    DD

  • 5. Data: 2012-07-09 14:24:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Monday, July 9, 2012, 2:00:09 PM, you wrote:

    > Kupilem sobie radiowa myszke microsoftu, wsadzilem jednego eneloopa R6
    > ... kurde, to juz 2 tygodnie mija, a ona ciagle pracuje.

    Bo użyłeś porządnego akumulatora.

    > A to optyczna, dioda swiecic musi, uzywana 8h dziennie ... oj,
    > wiecej - skad ona prad bierze ?

    Ale ona nie świeci ciągle...

    > Stara byla byla na dwa AAA, to tak co trzy dni wymagaly ladowania ...

    Trzeba było wsadzić Eneloopy :P
    AAA mają bardzo małą pojemność :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2012-07-09 15:37:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    Hello J.F,

    >Bo użyłeś porządnego akumulatora.

    No w sumie ... 5mA jakby brala to 400h mozna by sie spodziewac, a to
    jednak 40 dni roboczych po 10h ..

    >Ale ona nie świeci ciągle...

    Ile razy spojrze to zawsze swieci :-)

    >Trzeba było wsadzić Eneloopy :P

    Wsadzilem, duzo lepiej nie bylo :-)

    >AAA mają bardzo małą pojemność :(

    800mAh. i dwa byly, a tu jeden. Znikoma roznica.
    W dodatku to nowe bydle ma niebieska diode, to musi przetwornica nap*
    :-)
    I jasno tak jakby sama dioda brala z 10mA (* 3V)

    Widac diabel tkwi w akcelerometrach .. a moze nie, bo ja wlasnie
    odlozylem i blyska sobie, z wypelnieniem jakby jednak dosc sporym ...

    J.

  • 7. Data: 2012-07-09 15:51:06
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-07-09 15:37, J.F pisze:
> [...]
    > Hello J.F,

    > No w sumie ... 5mA jakby brala to 400h mozna by sie spodziewac, a to

    Do lodówki też jak zajrzysz to zawsze świeci :>

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 8. Data: 2012-07-09 16:47:12
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    J.F pisze tak:

    > Kupilem sobie radiowa myszke microsoftu, wsadzilem jednego
    > eneloopa R6 ... kurde, to juz 2 tygodnie mija, a ona ciagle
    > pracuje.

    Dziś naprawiałem wentylator wyciągu. Po wyłączeniu Uzas kurdę tak się
    długo kręcił jak, jak, jak coś co się bardzo długo kręci ;)

    Chciałem nawet nagrać filmik i na youtuba zapodać ale w końcu bateria w
    komórce wysiadła :D

    --
    Piter

  • 9. Data: 2012-07-09 16:56:31
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
    > Dziś naprawiałem wentylator wyciągu. Po wyłączeniu Uzas kurdę tak się
    > długo kręcił jak, jak, jak coś co się bardzo długo kręci ;)

    Jak to wyciąg kominowy to napędzała go naturalna konwekcja - u mnie kiedyś
    był taki co się bez prądu kręcił - to by był dopiero był hit na YT ;-)

    --
    Pozdrawiam, Łukasz

  • 10. Data: 2012-07-09 17:33:00
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Grejon wrote:

    > Do lodówki też jak zajrzysz to zawsze świeci :>

    Moja nie (ułamało się to co naciskało na wyłącznik i gasiło przy zamykaniu,
    trzeba było zmodyfikowac żeby zamknięta nie świeciła, to jej załatwiłem
    nieświecenie na stałe ;-)

    --
    Włodek

    http://dino.inosak.org