  • 41. Data: 2021-06-11 14:43:38
    Temat: Re: mysz (optyczna,kabel usb) - jaką radzicie?
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-11-czerwca-2021 o 12:19, heby pisze:
    > Ja, skoro programuje, to odkładam ją na długie minuty.

    Używam myszki na różne sposoby. Akurat w pracy opiekuję się
    drukarkami/maszynami i odkładanie myszki nawet na pół godziny jest częste.

    Także ten... ;-)

  • 42. Data: 2021-06-11 14:45:57
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    > I tu dochodzimy wreszcie do momentu w którym dzielnie workaroudujemy
    > problemy nieistniejące w normalnym świecie.

    Właśnie siedzę przed kompem z dwoma myszkami bo ta stara na kablu
    została z lenistwa ;-)

    Chciałem Ci pomóc rozwiązać problem którego ja przez 10 lat nie miałem ;-)

  • 43. Data: 2021-06-11 14:50:34
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-11-czerwca-2021 o 12:19, heby pisze:
    > Przedstaw bliżej ten FLOW. Chętnie usłyszę coś mądrego, może skorzystam
    > jako programista z FLOW.

    Siedzę sobie i przesuwam myszką między trzema różnymi maszynami (koszt
    200 zł z hakiem)
    Mogę kopiować do schowka i wklejać na innej maszynie.

    Pełnym rozwinięciem byłoby do kompletu klawiatura ale mi to wystarcza.

    Taki fjuczej ;-) ostatnio zaprezentował Aple
    Ja to mam chyba ze 3 lata

  • 44. Data: 2021-06-11 14:52:44
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-11-czerwca-2021 o 12:19, heby pisze:
    > Miałem myszkę radiową, bardzo droga, ponad 200zł. Była wyjąkowo
    > gówniana. Źle leżała w ręce, bo to taki model z fikuśnymi krzywiznami.
    > Niestety ja mam inne krzywizny na końcach łap, czego efektem jest
    > skrajne zmęczenie kciuka.

    To nie jest powód aby krytykować radiowość i utrwalać stereotyp.

  • 45. Data: 2021-06-11 14:57:42
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-11-czerwca-2021 o 12:19, heby pisze:
    > Innymi słowy: chętnie uzyje wygodniej, bezprzewodowej i bezproblemowej
    > myszki.
    >
    > Ale takiej nie ma. I nie mówie ogólnie, Mówie*subiektywnie* dla mnie.
    > To że ktoś ma taką i mu pasuje, bardzo się cieszę.

    Moje dwie pierwsze też były złym wyborem ale pomacałem myszkę kolegi... ;-)

  • 46. Data: 2021-06-11 15:03:02
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 11/06/2021 14:50, _Master_ wrote:
    > Siedzę sobie i przesuwam myszką między trzema różnymi maszynami (koszt
    > 200 zł z hakiem)
    > Mogę kopiować do schowka i wklejać na innej maszynie.

    Ok. A teraz: jakie mi to przyniesie zyski, jako programiście?

    > Pełnym rozwinięciem byłoby do kompletu klawiatura ale mi to wystarcza.
    > Taki fjuczej ;-) ostatnio zaprezentował Aple
    > Ja to mam chyba ze 3 lata

    Ok, ale po co mi to? Jakie problemy rozwiązuje w moim przypadku?

  • 47. Data: 2021-06-11 15:04:00
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 11/06/2021 14:52, _Master_ wrote:
    > To nie jest powód aby krytykować radiowość i utrwalać stereotyp.

    Jak równiez nie jest to powód aby krytykować kablowośc i utrwalać
    stereotyp, że komuś pasuje to reszcie tez powinno.

  • 48. Data: 2021-06-11 15:05:16
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 11/06/2021 14:41, _Master_ wrote:
    > Nowsza myszka/nowszy soft sygnalizuje wystarczająco wcześnie potrzebę
    > wymiany baterii.

    Chętnie taką użyje (po spełnieniu pozostałych warunków), jeśli jej
    ergonomia nie będzie wymagała wyłamania sobie kciuka na tych wszystkich
    zagięciach.

    Podrzuć modelem, może warto zerknąć.

  • 49. Data: 2021-06-11 15:05:20
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-11-czerwca-2021 o 13:07, heby pisze:
    > Nie miałem jej. Zerknę. Dzięki.

    I koniecznie oblukaj

    https://www.ceneo.pl/47524398#tab=click

  • 50. Data: 2021-06-11 15:07:41
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-11-czerwca-2021 o 15:03, heby pisze:
    > Ok. A teraz: jakie mi to przyniesie zyski, jako programiście?

    Dobra wymiękam. Nie wiem co programujesz. ;-)